  • Data: 2009-02-19 20:50:45
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem wlascicielem owego motocyklu i nie zgadzam sie z tym co pisze
    Maciej Oleksiak.nie wiem skad ten czlowiek ma takie informacje.ten
    motocykl po pierwsze pochodzi z Chicago i ma normalny title a nie Junk
    title (dla tych ktorzy nie wiedza-nie mozna sprowadzac motocykli ktore
    maja takie dokumety poniewaz nie przejda przez izbe celna,są
    zatrzymywane i placi sie kare).
    Co do naklejki to wiele osób pytało o nia i odpowiadalem ze jezeli ja
    bym cos robil przy tym motorze to dlaczego bym nie dokupil takiej
    naklejki, wydaje mi sie ze jest dostepna, a nie jak tu pisze
    forumowicz, ze taka juz dokupilem !!! smiech na sali.
    Ten czlowiek po prostu mnie oczernia bezpodstawnie, najwidoczniej
    chlopak sie nudzi. A wracajac do motocyklu to zauwazcie że motor jest
    juz sprzedany i byl sprawdzany przez kupujacego na Carfax i nic
    takiego nie wykazalo.
    pozdrawiam Koralpal