eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUtrudnienia (powodziowe) na trasie: Zgorzelec-Wroclaw-Opole-Kluczbork-Wielun-Belchatow? › Re: Utrudnienia (powodziowe) na trasie: Zgorzelec-Wroclaw-Opole-Kluczbork-Wielun-Belchatow?
  • Data: 2010-06-09 14:14:18
    Temat: Re: Utrudnienia (powodziowe) na trasie: Zgorzelec-Wroclaw-Opole-Kluczbork-Wielun-Belchatow?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:11610644119.20100609115434@pik-net.pl...
    > Domyślam się, że na 8 we Wrocławiu z przyczyn oczywistych
    > wskakiwać
    > nie chcesz. Choć patrząc na mapę, jazda do Bełchatowa przez Opole
    > Kluczbork to bardzo dziwny pomysł.

    Moze nie az tak - Topek to przeciez wszystko wyprobowal

    > Obwodnica Wrocka to absolutna konieczność dla uniknięcia takich
    > absurdów.

    Juz za chwileczke, juz za momencik tzn za rok, moze dwa :-)
    Powodzie oszczedzily i duzych opoznien nie bedzie .. przynajmniej
    nie z ich powodu :-)

    Ale akurat na tym kierunku niekoniecznie musialby byc obwodnica
    Wrocka - by przez Olawe, Brzeg czy nawe Opole - tylko ze dalej i
    tak dobrej drogi nie ma.

    J.,