  • Data: 2014-10-02 08:47:24
    Temat: Re: Utopić elektronikę
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-01 o 09:39, PeJot pisze:

    > W razie czego się zrobi nowe, nie majątek.

    Ja bym się mimo wszystko nad tym zastanowił. Problemy, która masz do
    rozwiązania przy zalewaniu jakimkolwiek płynem są MSZ znacznie większe
    niż zamontowanie w środku wentylatora. On nawet nie musi wymieniać
    powietrza z otoczeniem (!) o ile obudowa będzie w stanie dość ciepła
    odprowadzić. Sam się kiedyś zdziwiłem, ja zobaczyłem kiedyś takie
    rozwiązanie w konstrukcji bardzo profesjonalnej na owe czasy (inna
    sprawa, że musiała być hermetycznie zamknięta). Wymiana ciepła przy
    wymuszonym obiegu powietrza jest naprawdę efektywna. Głównym problemem
    jest trwałość samego wiatraka, ale płyny chłodzące też nie są wieczne.

    Pozdrawiam

    DD