eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzone podłużniceRe: Uszkodzone podłużnice
  • X-Received: by 2002:a81:78c6:: with SMTP id t189-v6mr30081ywc.7.1535137680645; Fri,
    24 Aug 2018 12:08:00 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:78c6:: with SMTP id t189-v6mr30081ywc.7.1535137680645; Fri,
    24 Aug 2018 12:08:00 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!z10-v6n
    o1574072qtb.0!news-out.google.com!i36-v6ni610qti.0!nntp.google.com!z10-v6no1574
    068qtb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 24 Aug 2018 12:08:00 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5b7fe70e$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <5b7c143f$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <pln1vf$85l$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
    <5b7fe70e$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Uszkodzone podłużnice
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 24 Aug 2018 19:08:00 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 37
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638731
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 24 sierpnia 2018 06:08:26 UTC-5 użytkownik kamil napisał:
    > a jak jest uszkodzona podluznica to jakie beda objawy w trakcie jazdy ?

    Widze ze nikt ci nie chce za bardzo wyjasnic.
    Sprawa jest relatywnie prosta.
    Krzywe podluznice moga - choc nie musza powodowac problemy z ustawieniem geometrii.
    Jak siadasz do auta to po puszczeniu kierownicy powinno jechac prosto.
    Od biedy moze nieco sciagac w jedna strone ale naprawde minimalnie. Jakies pol metra
    na 100-200m. Tyle to sciaga nawet sprawne auto z zle napompowanymi oponami.

    Jak sciaga bardziej to znaczy ze geometria jest zle ustawiona.
    A jak sie ja trudno ustawia to i podluznice moga byc krzywe.

    Ale jak ktos ustawi geometrie dobrze, cisnienie bedzie mial poprawne to podczas jazdy
    nie poznasz ze podluznice sa krzywe.

    Jak wejdziesz pod auto to moze zobaczysz jaki maja ksztalt.
    Mozesz linialem sprawdzic czy sa proste ale to tez zalezy czy masz do nich dostep czy
    np. ich nie przykrywa oslona silnika.
    No i czy fabrycznie maja prosty ksztalt. Bo moga byc lekko oble albo lekko
    profilowane i wtedy linialem nie poznasz.

    Najwieksza szanse na sprawdzenie co i jak masz jak zmierzysz geometrie podwozia.
    Po dzwonie punkty beda poodsuwane od oczekiwanych wymiarow.

    I dalej:
    Jak ktos wyprostowal podluznice i sa proste to niestety one juz swoje zrobily i przy
    nastepnym wypadku duzo latwiej sie poddadza i mniej energii pochlona, wiecej dostanie
    sie ludziom w aucie.

    A z lzejszych spraw to np. moga zaczac rdzewiec bo ochrona antykorozyjna z nich w
    miejscach zgiecia spadnie. Od biedy mozna sie ratowac jakims abizolem czy innym
    mazidlem ale w praktyce beda szybciej gnic. Co znowu sprawi ze beda slabsze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: