  • Data: 2010-10-22 08:27:25
    Temat: Re: Uszkodzone moto z US?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-22 04:38, daveTheBandit pisze:

    > W zwiazku z tym mam pytanie czy moto po naprawde lekkim szlifie nie
    > bedzie brane pod uwage jako pojazd powypadkowy

    IMO papiery sie liczą - jak masz clear title to nie wiem w czym miałby
    być problem.

    Mam wrażenie że niektórzy rejestrują tez w Polsce moto z salvage title
    ale jak oni to robią to nie mam pojęcia. Niby powinno sie dać, ale jak
    macałem po urzędzie to już gorzej wyglądało.

    Zresztą ponoć bywały przypadki że auto miało CoD w USA i do Polski
    przyjechało jako do zarejestrowania, ale to już jakiś kosmos i
    ewidenty przewał.

    KJ