  • 1. Data: 2009-09-01 08:32:57
    Temat: Uszkodzona karta graficzna
    Od: "Dexter-Labolatory" <d...@w...pl>

    witam,

    Ktory z uszkodzonych elementow karty graficznej powoduje wyswietlanie
    takiego obrazu:
    http://dexterlabolatory.wrzuta.pl/obraz/0yPEHOBkSwY/
    obraz_z_uszkodzonej_karty_graficznej

    wymienialem do tej pory kondensatory na plytach glownych, wiec moze taka
    karte tez da sie jakos latwo naprawic ?

  • 2. Data: 2009-09-01 12:05:48
    Temat: Re: Uszkodzona karta graficzna
    Od: hycek <d...@o...pl>

    Dnia Tue, 1 Sep 2009 10:32:57 +0200, Dexter-Labolatory napisał(a):

    > witam,
    >
    > Ktory z uszkodzonych elementow karty graficznej powoduje wyswietlanie
    > takiego obrazu:

    Pamięć

  • 3. Data: 2009-09-01 17:40:55
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    j/w - kosci pamieci... przegrzaly sie konkretnie...

  • 4. Data: 2009-09-02 07:11:54
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > Pamięć

    czy to jest naprawialne?
    mam bardzo podobny efekt w 8800GTS 320MB

    kupiłem inną kartę, ale tej szkoda, może by się dało coś z tym zrobić
    i sprzedać...

  • 5. Data: 2009-09-02 09:32:45
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    ..Aldi.. wrote:

    > czy to jest naprawialne?
    > mam bardzo podobny efekt w 8800GTS 320MB

    Przyjrzyj się karcie. Pamięć to takie płaskie prostokąty, najprawdopodobniej
    w parzystej liczbie, lutowane powierzchniowo. Mogą być pokryte małymi
    radiatorami, albo zakryte jednym dużym. Mogą też być gołe.

    Jeżeli

    - znajdziesz w sprzedaży takie kostki, i będą one za rozsądną cenę jak na
    zakup detaliczny
    - patrząc na nie uważasz, że potrafisz je wylutować i przylutować, lub znasz
    kogoś kto potrafi

    to wtedy się da.

    --
    Azarien