    From: Butek <e...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Uszkodzona karta SD 1GB - odzyskanie danych
    Date: Tue, 07 Feb 2012 00:06:43 +0100

    W dniu 12-02-07 00:00, Atlantis pisze:

    > Istnieje jakaś szansa? Może o czymś nie wiem?
    > Jeśli nie domowe warunki, to może dałoby się z niej wyciągnąć dane w
    > jakimś specjalistycznym punkcie, za rozsądną cenę?

    A próbowałes zdjąć jej obudowę? Miałem raz podobne objawy (zakładam, że
    chodzi o pełnowymiarową kartę, a nie mini/micro), po zdjęciu obudowy
    okazało się, że kondensator smd obok chipu stykał na zasadzie
    "dotknąłem-paznokciem-i-odpadł", po przelutowaniu karta ożyła wraz z
    zawartością.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate