  • 261. Data: 2013-12-10 23:51:54
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Tuesday, December 10, 2013, 11:38:31 PM, you wrote:

    > a dlaczego tylko pomoc drogowa? a lekarze, a kominiarze, a otwieracze
    > zamków? dekarze? ...

    I koniecznie konstruktorzy transformatorów impulsowych! ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 262. Data: 2013-12-11 09:16:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    masti wrote:

    > a dlaczego tylko pomoc drogowa? a lekarze, a kominiarze, a otwieracze
    > zamków? dekarze? ...

    Niech policjanci dają Panoramę Firm.

  • 263. Data: 2013-12-11 09:25:34
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 10 Dec 2013 19:09:35 +0100, m napisał(a):

    > No zaraz, a co szkodziłoby (poza być może przepisami, Robercie Tomasiku
    > powiedz jak to z nimi jest) żeby policjant *drogówki* miał ze sobą listę
    > pomocy drogowych z jego gminy i gmin sąsiednich?

    Niestety znając nasz kraj i patologię u naszych rodaków zaraz by się
    znalazło paru mądrali, co to by zrobili zadymę, że:
    - zakład abc był pierwszy na liście - na pewno zapłacili łapę i są na
    preferowanym miejscu
    - najtańszy zakład xyz był ostatni - to zemsta, bo pierwszy na liście
    zapłacił.
    - sąsiad też ma lawetę i nie jest na liście
    - w ogóle to HWDP i na pewno chcą go oszukać.

    Naprawdę straszne co się porobiło w głowach ludzikich. Coraz mniej spotykam
    życzliwości, uśmiechu, chęci pomocy itp. Wszędzie ludzie widzą spiski,
    ludzie na siebie warczą, każdy zwarty i gotowy do walki, "warczy i szczerzy
    kły". Większości się wszystko należy, bo ma prawa, ale obowiązków to
    nieeee.

    Postawa służb mundurowych też coraz więcej do życzenia zostawia - jak się
    widzi ich skupienie na mandatowaniu a nie na służbie społeczństwu.

    --
    Franc

  • 264. Data: 2013-12-11 09:44:03
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-10, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:

    > Jak już masti napisał, kto miałby przygotować listę? Jak miałoby to
    > wyglądać? Recytowanie przez telefon powiedzmy 30 nazw oraz telefonów
    > kontaktowych, które zainteresowany notowałby .. pewnie nie mając nawet
    > na czym? I to wszytko na linii alarmowej 112? Ktoś chce zgłosić wypadek,
    > ale musi czekać aż fajfus co złapał gumę zapisze listę holowników? Biuro
    > numerów? To ma być k--wa normalne?

    Operator by mial maszyne losujaca i by losowal, wtedy by nie bylo przekretow!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 265. Data: 2013-12-11 09:45:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-10, masti <g...@t...hell> wrote:

    > i to zmienia rozkład sił hamowania?

    No pewnie! Jemu 4 opony zuzywaja sie idealnie rowno a kazda odchylka moze
    grozic powazna awaria...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 266. Data: 2013-12-11 10:09:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 09:16:12 +0100 osobnik zwany cef napisał:

    > Niech policjanci dają Panoramę Firm.

    a dlaczego akurat PF? Takich wydawnictw jest kilka jeśli nie kilkanaście.
    Mają wozić całą bibliotekę ze sobą tylko dlatego, że są ludzie, którzy
    nie umieją posługiwać sie mózgiem?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 267. Data: 2013-12-11 10:10:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Dec 2013 08:44:03 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Operator by mial maszyne losujaca i by losowal, wtedy by nie bylo
    > przekretow!

    ale losowanie musiałby być transmitowane na zywo w telewizji publicznej
    by każdy mógł stwierdzić, zę nie było przekrętów :)

  • 268. Data: 2013-12-11 10:16:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-11, masti <g...@t...hell> wrote:

    > a dlaczego akurat PF? Takich wydawnictw jest kilka jeśli nie kilkanaście.
    > Mają wozić całą bibliotekę ze sobą tylko dlatego, że są ludzie, którzy
    > nie umieją posługiwać sie mózgiem?

    Kiedys sie smiano z amerykanow a widac i u nas coraz wiecej odchowuje sie
    kretynow niezdolnych do samodzielnego funkcjonowania bo nie maja do tego
    kompetencji i umiejetnosci...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 269. Data: 2013-12-11 11:51:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    masti wrote:

    > a dlaczego akurat PF? Takich wydawnictw jest kilka jeśli nie
    > kilkanaście. Mają wozić całą bibliotekę ze sobą tylko dlatego, że są
    > ludzie, którzy nie umieją posługiwać sie mózgiem?

    Bo jest najpopularniejsza?
    Jakąś pomoc mogliby zaoferować. Pewnie woleliby, żeby
    był obowiązek wożenia przez kierowcę conajmniej czterech wydawnictw tego
    typu,
    a za brak mogliby omandatować delikwenta.

  • 270. Data: 2013-12-11 12:38:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-11, cef <c...@i...pl> wrote:

> [...]
    > typu,
    > a za brak mogliby omandatować delikwenta.

    Ale po jaki ch..., ze sie tak zapytam?!

    --
    Artur
    ZZR 1200