  • 151. Data: 2013-12-09 20:20:19
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Wiesz. Taki problem by mnie nie zaskoczył.
    > Po pierwsze mam dwa komplety kluczy. Nawet jeżeli śruby się zapiekły to
    > mam assistance. Po trzecie jakbym potrzebował poinformować gdzie jestem
    > (nawet dla lawety) to opis "pole" jest zbyt ogólne - temu mam gps (podaje
    > współrzędne) i mam z głowy.

    A ja dzwonię na 112 i miałbym z głowy gdyby normanie działał.

  • 152. Data: 2013-12-09 20:22:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Trzeba było kupić sobie latarkę!

    I smar wozić ze sobą. I klucze oczkowe. I moduł cewek. I ... głupota

    > Zawsze mam co najmniej jedną w samochodzie.
    > Sam twierdzisz, że twój zestaw nie miał adaptera/przejściówki do piątej
    > śruby to sam jesteś sobie winny.

    Nie, to Ty tak czytasz. Klucz nie łapie przejściówki ot co.

    > Pierwszą awarię (pompa paliwa) miałem jakoś w 1999.

    Czyli raz ?

  • 153. Data: 2013-12-09 20:25:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    > Wszystko. Mam fabryczny klucz,

    A klucz od zabezpieczeń gdzie zostawiłeś?

    > fabryczny lewarek. Niestety nie wożę ze sobą deski. Może według
    > Ciebie powinienem ?

    Deskę można zastąpić dywanikiem, atlasem samochodowym a - przede
    wszystkim - można przetoczyć samochód w takie miejsce, gdzie złapiesz
    twardy grunt zanim zaczniesz cokolwiek odkręcać.

    > Niby czemu miałbym ubierać się lepiej jak ogrzewanym samochodem
    > jechałem ?

    Właśnie dlatego, że przypadki chodzą po ludziach. Teraz już powinieneś
    to wiedzieć.

    > Koleją też trzeba się ubierać na mrozy by koła zmieniać ?

    A ktokolwiek zmienia koła w pociągu na trasie? Głupszego argumentu
    wymyślić nie mogłeś?

    > Nosz k... dzwonię po pomoc i oni to robią. Ale znajdź tę pomoc.
    > Sobie spróbujcie znaleźć pomoc w losowym miejscu na mapie to
    > zobaczycie co z tego wyjdzie.

    Jeśli telefon działa, to dzwonię po assistance. Jeśli nie masz
    assistance i nie masz dostępu do internetu w telefonie, to dzwonisz po
    pomoc do kogoś, kto ma dostęp do internetu i może znaleźć. Nie na
    policję tylko do członka rodziny/partnera(ki)/znajomego. I nie pisz,
    że nie masz rodziny ani przyjaciół.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 154. Data: 2013-12-09 20:33:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

> [...]
    > lewarka i deski, które mi wystarczyły do zmiany, ale np bezpieczeństwa pracy
    > na ciemnej drodze. Trochę oleju by się Wam przydało !

    Latarki w samochodzie też nie masz?

    > Ile razy staliście w szczerym polu by każdorazowo być na to przygotowanym ?

    Wożę od 14 lat łańcuchy w bagażniku. Raz ich użyłem, żeby sprawdzić,
    czy sobie poradzę z ich założeniem. Nigdy nie musiałem użyć ale je
    wożę. Wożę komplet podstawowych narzędzi, zapas płynu do spryskiwaczy,
    kanisterek z wodą, mały koc w plastikowym opakowaniu, saperkę,
    latarkę, kurkę przeciwdeszczową, zapasowe okulary, żarówki i
    bezpieczniki, pompkę do kół i jeszcze parę drobiazgów, których nie
    chce mi się wymieniać. A jak jadę w trasę, to dodatkowo zawsze woda do
    picia i jakiś baton na uzupełnienie poziomu cukru. I oczywiście leki
    (stary jestem).
    Jak się przejedzie te prawie pół miliona kilometrów, to człowiek
    nabiera respektu do tego, co może się na drodze przytrafić. A pół
    miliona to wcale nie jest tak dużo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 155. Data: 2013-12-09 20:34:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    > Jakie inne niezawodne pomysły masz ? Zadzwonisz do mamy ? A twoja mama umie
    > obsługiwać internet ? Do kolegi ? I kolega Ci znajdzie pod hasłem "dana
    > okolica" "pomoc drogowa" pomoc z drugiego końca Polski ?

    Nawet moja żona potrafiłaby znaleźć. I to bez podpowiedzi z mojej
    strony.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 156. Data: 2013-12-09 20:36:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    > I zrobić zrzutę by mieć wystarczającą ilość gotówki dla tej pomocy ?

    "Czy ty na pewno do tego lasu na polowanie przychodzisz?"

    Na cholerę chciałeś od policji numer telefonu do pomocy drogowej,
    skoro nie miałeś pieniędzy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 157. Data: 2013-12-09 20:37:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    > Czytaj co piszę. Zapytałem o telefon do pomocy drogowej. Zupełnie
    > elementarna sprawa.

    5 minut wcześniej piszesz, że nie miałeś pieniędzy na pomoc drogową...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 158. Data: 2013-12-09 20:38:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 09 Dec 2013 09:34:50 +0100, jerzu napisał(a):
    > On Mon, 9 Dec 2013 00:25:45 +0100, RoMan Mandziejewicz
    > Przecież teraz chyba do samego OC dają assistance za free. Mylę się?

    Mylisz sie.
    I RoMan tez sie chyba myli z tymi 5 zl.

    J.

  • 159. Data: 2013-12-09 20:44:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-09 20:38, J.F. pisze:

    > Mylisz sie.

    W czym się myli?

  • 160. Data: 2013-12-09 20:54:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup

    > Czyli raz ?

    Widzę, że musisz wrócić do podstawówki.
    Pierwsza != jedyna