  • 121. Data: 2013-12-09 17:02:05
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > to znaczy że ktoś stworzył debilne zasady, wylewając dziecko z kąpielą...

    Po raz kolejny - z powodu łapówkarstwa.

    > POLICJA POWINNA POMÓC OBYWATELOWI.

    Nie przy wymianie koła, do kurwy nędzy! Kto będzie złodziei ganiał,
    jak policja będzie obywatelom w pierdołach pomagać?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 122. Data: 2013-12-09 17:02:34
    Temat: Re: Uszkodzenie ko?a na dziurze, wymuszenie o?wiadczenia, brak pomocy drogowej - jakie? dno
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > Skręcanie to takie same siły jak przy jeździe.
    > Hamujesz tylko przednimi oponami?

    Przod samochodu wazy wiecej, ma inna geometrie, etc. No ale skoro uwazasz,
    ze wszystkie 4 opony zuzywaja sie idealnie rowno to sobie wierz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 123. Data: 2013-12-09 17:04:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello qwerty,

    > Jak była to 3-4 w nocy i do nikogo nie mógłby się dodzwonić (śpią).

    Jakby babcia miała wąsy...

    > Nie twierdzę, że dzwonienie na 112 na zmianę koła to dobry pomysł.

    Doprawdy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 124. Data: 2013-12-09 17:09:00
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > A to na wapie sie nie dalo bo juz nie rozumiem o co Ci chodzi...

    Raczej Ciężko znaleźć stronę pomocy drogowej, która działa po wap.

  • 125. Data: 2013-12-09 17:09:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > mylisz warstwy sieciowe. www po wap jak najbardziej działa

    To czemu są oddzielne wersje wap i www stron (chociażby onet/wp).

  • 126. Data: 2013-12-09 17:10:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > No jezeli zapamietanie 997, 998, 999 to takie wyzywanie...

    Nie rozumiesz, że wtedy połączyłem się z policją, ale innym komisariatem?

  • 127. Data: 2013-12-09 17:13:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > Raczej Ciężko znaleźć stronę pomocy drogowej, która działa po wap.

    Ale pieprzysz sobie tak zeby pieprzyc czy jak? Ja pisalem o dobie smartfonow,
    ze to nie problem znalezc numer pomocy drogowej a Ty mi wyjezdzasz z tekstem,
    ze sie ludziom w glowach pojebalo bo Ty na swoim k750i tez mogles to zrobic.

    To Ci odpisalem, ze jak mialem 3330 to tez moglem to zrobic ale co to zmienia?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 128. Data: 2013-12-09 17:15:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > To czemu są oddzielne wersje wap i www stron (chociażby onet/wp).

    Poczytaj sobie najpierw co to jest WAP i po co zostal stworzony.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 129. Data: 2013-12-09 17:16:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > Nie rozumiesz, że wtedy połączyłem się z policją, ale innym komisariatem?

    No i jaki to ma zwiazek z dzwonieniem pod 112 w sprawie zmiany kola?
    Bo chyba cos mi umknelo...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 130. Data: 2013-12-09 17:18:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 17:09:31 +0100 osobnik zwany qwerty
    napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > To czemu są oddzielne wersje wap i www stron (chociażby onet/wp).

    podobnie jak są oddzielne wersje mobile/normalna.
    Bo lepiej się je ogląda na małym ekraniku, ogranicza się transfer danych
    nie używa flasha etc.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl