  • 111. Data: 2013-12-09 16:42:43
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > W sumie to juz nie wiem, teraz spojrzalem i juz nic o tym nie ma, jest
    > tylko limit holowania w przypadku niemozliwosci naprawy. Jakos mi sie
    > wbilo to 50 km jak bralem 3 lata temu, widocznie sie zmienilo. Ale i tak
    > ten assistance dotyczy pomocy w przypadku "wypadku ubezpieczeniowego" -
    > nie chce mi sie szukac co to dla nich znaczy.

    We flotach nie ma limitu kilometrów. Znajomy ostatnio "przejechał"" tak 200 km.
    ;)

  • 112. Data: 2013-12-09 16:47:03
    Temat: Re: Uszkodzenie ko?a na dziurze, wymuszenie o?wiadczenia, brak pomocy drogowej - jakie? dno
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Nie wiem moze tez sie nie znam, ale przednimi sie troche skreca i wiecej
    > hamuje.

    Skręcanie to takie same siły jak przy jeździe.
    Hamujesz tylko przednimi oponami?

  • 113. Data: 2013-12-09 16:49:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Bo skrecaja chociazby?

    A jak jedziesz prosto to nie ma oporów toczenia?

  • 114. Data: 2013-12-09 16:50:16
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Ale po co Ty mi to mowisz? Bo ja to przegladarke WAP mialem w 3330.

    Mam na myśli przeglądarkę www, a nie wap.

  • 115. Data: 2013-12-09 16:52:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Ale co to zmienia w kwestii przeznaczeniu numeru 112?

    "Jezeli komus potrzebna jest tylko straz albo policja to ma dzwonic na
    odpowiedni numer a nie 112"
    Jeżeli widzę, że ktoś zasłabł, kogoś pobili, okradli to mam znać wszystkie
    numery telefonów do straży pożarnej, SOR, komisariatów w mieście? Dzwonię pod
    112 i już sami niech przekazują informację.

  • 116. Data: 2013-12-09 16:57:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    > Mam na myśli przeglądarkę www, a nie wap.

    A to na wapie sie nie dalo bo juz nie rozumiem o co Ci chodzi...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 117. Data: 2013-12-09 16:57:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tadzik,

    > Romku, wtedy nie było numeru 112. Umierało się na miejscu nie
    > zwracając d...y nikomu ;)

    Umierało się z powodu awarii koła w samochodzie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 118. Data: 2013-12-09 16:59:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-09, qwerty <q...@p...fm> wrote:

> [...]
    > numery telefonów do straży pożarnej, SOR, komisariatów w mieście? Dzwonię pod
    > 112 i już sami niech przekazują informację.

    No jezeli zapamietanie 997, 998, 999 to takie wyzywanie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 119. Data: 2013-12-09 17:00:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 09 Dec 2013 16:50:16 +0100 osobnik zwany qwerty
    napisał:

    > Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    >
    > Mam na myśli przeglądarkę www, a nie wap.

    mylisz warstwy sieciowe. www po wap jak najbardziej działa

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 120. Data: 2013-12-09 17:00:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello qwerty,

    > Sytuacja, która wydarzyła się kilka lat.
    > Okradli mnie (+pobicie). Zadzwoniłem z telefonu na 112. Dodzwoniłem się na
    > policję, ale usłyszałem, że mam zadzwonić do komisariatu pod którym podlegam.
    > Jak poprosiłem o numer telefonu to usłyszałem, że on nie jest od tego i się
    > rozłączył.

    Coś takiego zgłosiłbym do prokuratury.

    Ale to nie ma NIC wspólnego z wymianą koła w samochodzie. Takie rzeczy
    to na pl.żale_i_płacze - jak sobie założysz, oczywiście.

    --
    Best regards,
    RoMan