eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-08 22:31:41
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm>

    > Poważnie zadałem pytanie. Gdy masz quattro to nie możesz mieć różnej
    > średnicy opony (nawet w instrukcji jest napisane, że wymieniać 4 opony na
    > raz, bo torsen możesz uszkodzić. Lepiej jednak się wymądrzać...

    Nawet gdyby ograniczyć wymagania do zapewnienia opon jednej osi pojawia się
    problem tych dwóch a nie jednej uszkodzonej oraz jednolitego wyglądu 4 felg
    bo na naprawę jednej uszkodzonej felgi nikt nie daje pełnej gwarancji a te
    felgi dekoracyjne są i nie mam najmniejszej ochoty by mieć jedną inną niż
    pozostałe. Tak, że twoje pytanie wbrew pozorom wydaje się bardzo trafione.