eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-08 22:52:52
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    -zniszczyles-felge-

    > To pisał jakis niedouczony imbecyl: patrz "nie spodziewanie...", brak
    > tabulatorów.

    A tak poza to jakie to ma znaczenie ? Opisana jakaś sytuacja. Bardziej
    wyrazista od mojej bo ja na krawędzi rozwaliłem.

    > W końcu zapłaca...

    Ile ? Czy ten gość w ogóle zdaje sobie sprawę ile potrzebuje by przywrócić
    swój samochód do stanu poprzedniego ?! Rozmawiałem z właścicielami
    pozostałych 5-ciu samochodów. Wszyscy chcą się "karnie" stawić jutro w
    urzędzie to pewnie przyjmą każdą kwotę. A ja nie chcę bo to nie moje miasto
    a na dodatek mam cały dzień wypełniony poza krótką chwilą gdzie dokładnie
    tam będę musiał być, ale w innej za to pilnej dla mnie sprawie. Wezwania nie
    dostałem, które pozwoliłoby mi dochodzić kosztów czyli pewnie na własną rękę
    i ryzyko musiałbym tam jechać. No i właśnie przede wszystkim nie ogarniam
    tego trybu. Notabene w tej innej sprawie już byłem kiedyś, ale nie
    załatwiłem bo odmówiono mi czynności do której mam prawa, na co poskarżyłem
    się skutecznie tylko znowu nie wiem kto mi odda za dojazd. To jest totalne
    dno !