  • Data: 2011-09-29 06:39:50
    Temat: Re: Usterki TV LCD
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:op.v2i92oq91cvm6g@lap...
    Dnia 28-09-2011 o 13:45:27 w <w...@o...eu> napisał(a):

    > - Add short (light on) znajduje się pod rysunkiem ekranu LCD, który jest
    > czerwony i ma pionową białą linię,
    Czyli adres zwarty dlatego swieci.

    > - Add open (light off) ekran niebieski i pionowa linia ciemna,
    Adres rozwarty, brak, linia ciemna

    > - Sus short (light on) ekran niebieski i pozioma biała linia,
    kolumna zwarta, linia biała

    > - Sus open (light off) ekran zielony i czarna pozioma linia,
    kolumna rozwarta, lina ciemna

    > - Add bar (light off ( ekran niebieski i pionowa szeroka, popielata linia
    zwarta szyna, dlatego szeroka linia bo cała kostka niewysterowana.

    Ale dokładniej ci nie pomogę bo nie znam nazewnictwa w panelach.

    -------------
    Napiszę, coś, co jak mi się wydaje jest oczywiste dla Janusza, a może nie
    być oczywiste dla pytającego.

    Tam nie ma pojedynczych jumperów opisanych Add i Sus jak mogło by się
    wydawać z tego fragmentu (tak dokładnie wyrwanego z kontekstu, że już
    bardziej się chyba nie da) a jest mowa o poszczególnych liniach Add (jest
    ich tyle ile kolumn) i liniach Sus (tyle ile wierszy (skoro linie poziome),
    a nie kolumn jak pisze J).
    No i zwarcie kolejnej linii Add daje pionową linię w pozycji odpowiadającej
    Add i tak samo z Sus i liniami poziomymi.
    Jeśli napisałem coś co i dla pytającego było oczywiste to sorry.
    P.G.