  • 1. Data: 2019-02-26 04:59:40
    Temat: Ustawili mu zbieżność?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    https://www.youtube.com/watch?v=UKBnPnYh8iw

  • 2. Data: 2019-02-26 08:46:07
    Temat: Re: Ustawili mu zbieżność?
    Od: p...@g...com

    polscy metaloplastycy ogarneliby temat w 10 minut wlacznie z lakierowaniem :-)

  • 3. Data: 2019-02-26 08:48:02
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 26.02.2019 o 04:59, kk pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=UKBnPnYh8iw

    a mówią, żeby amorki i sprężyny wymieniać parami...
    niezły jest blacharz w 24:30 i 29 minucie;)
    no i gdyby mieli trytytki to by im łatwiej było klapę zamknąć pod koniec

    ps
    ciekawe ile im nakrętek zostało

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2019-02-26 13:04:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    p...@g...com wrote:

    > polscy metaloplastycy ogarneliby temat w 10 minut wlacznie z lakierowaniem :-)

    I 11 z przebiciem numerów :)

  • 5. Data: 2019-02-26 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

    > I 11 z przebiciem numerów :)

    plus "regulacja" przebiegu!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 6. Data: 2019-02-27 14:21:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup
    >https://www.youtube.com/watch?v=UKBnPnYh8iw

    Trzy kola dobre :)

    A zbieznosc ... moze na rajdzie nieistotna, bo i tak opony sie szybko
    zdzieraja.

    Ciekawe czy dla takiego kierowcy jest istotne ustawienie tylnych kol,
    nawet nie o zbieznosc mi chodzi, tylko jedzie na jednym tylnym, kat
    ustawienia ma inny,
    i czy rasowemu kierowcy to wszystko jedno, bo koryguje na biezaco,
    czy klnie, bo auto jedzie inaczej niz sie przyzwyczail.
    I jeszcze inaczej skreca w lewo, a inaczej w prawo.

    Chociaz ... to chyba nie jest jego pierwsze urwane kolo, to zdazyl sie
    przyzwyczaic :-)

    J.

  • 7. Data: 2019-02-27 22:19:03
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 27.02.2019 o 14:21, J.F. pisze:

> [...]
    > I jeszcze inaczej skreca w lewo, a inaczej w prawo.
    >
    > Chociaz ... to chyba nie jest jego pierwsze urwane kolo, to zdazyl sie

    Myślę, że jest o tyle istotne, że w pełni sprawnym pojechałby po prostu
    szybciej.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2019-02-28 17:33:20
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 27 Feb 2019 22:19:03 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Myślę, że jest o tyle istotne, że w pełni sprawnym pojechałby po prostu
    > szybciej.

    Może tak, pytanie czy ta różnica skompensowałaby karę za zbyt długi
    postój na strefie technicznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138