  • Data: 2006-08-25 13:29:10
    Temat: Re: Ustalić dane prze IP
    Od: mimoza30 <m...@a...news.tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie chcialabym wciagac w to policji chcialbym jedynie wiedziec kto z
    bliskiego dosc otoczenia wypisuje o mnie takie rzeczy!!! Miescowość
    jest bardzo mala tu wszyscy wszystko wiedza i jak sie okazuje czasami
    wiecej od nas samych... A po co mam klaniac sie wrogom, a pewnie tak
    jest ze na ulicy sie wymieniamy usmiechami a wracamy do domu i piszemy
    bzdury!!!

    --
    mimoza30
    mimoza30's Profile: http://forum.ocm.pl/member.php?userid=2529