  • Data: 2006-08-25 13:27:17
    Temat: Re: Ustalić dane prze IP
    Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Awex wrote:

    > duze prawdopodobienstwo ze z gdanska

    Od pewnego czasu w neostradach są wykorzystywane wolne zakresy adresów nawet
    wtedy, gdy były przypisane do innych miast. Pzrzykładowo wiele adresów
    użytkowników z Bydgoszczy jest zarejestrowanych we whois jako Neostrada
    Lublin. Kiedyś po adresie IP "upewniłem się", że pewna osoba mieszka w
    Zamościu (Neostrada Lublin - pasowało). Dopiero potem dowiedziałem się, że
    w rzeczywistości ta osoba mieszkała w miejscowości Zamość k. Bydgoszczy.

    --
    Subscribe news:pl.sci.neuronauki