  • Data: 2009-08-30 21:59:56
    Temat: Re: Urządzenie do przeglądania neta z wifi
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> napisal w wiadomosci
    <news:h79bd8$h79$1@news2.ipartners.pl>
    > Chciałbym sobie ułatwić życie przez kupno jakiegoś urządzonka, które
    > będzie mi mogło służyć w dowolnej chwili, nie uruchamiając się zbyt
    > długo i nie żrąc zbyt dużo prądu

    Znalazlem kolejny, ciekawy model: ASUS MyPal A696. Mozna go na Allegro
    kupic za okolo 400 zl. Niestety jego 3.5" ekran ma rozdzielczosc tylko 320
    x 240px. Pamietaj, ze starsze niz 6.0 wydania Windows Mobile nie obsluguja
    sieci WiFi szyfrowanych standardem WPA2.
    www.benchmark.pl/artykuly/testy/Asus_MyPal_A696/stro
    na-1.html
    Za jakis czas w calym kraju dostepny powinien byc bezplatnie internet
    poprzez UMTS.
    www.media2.pl/telekomunikacja/55453-kto-zaoferuje-da
    rmowy-internet-dla-wszystkich.html
    www.media2.pl/telekomunikacja/55053-komorki:-darmowy
    -internet-u-wszystkich.html
    Wtedy kombajn z telefonem bedzie szczegolnie przydatny. Z drugiej strony,
    zanim projekt wejdzie w zycie, pewnie telefony stanieja na tyle, ze zakup
    taniego palmtopa bez GSM moze sie teraz oplacic.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info