eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetUrządzenia wielofunkcyjneRe: Urządzenia wielofunkcyjne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    References: <5df0c938$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df0e4a5$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df0f213$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df0f879$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df1f939$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df2a8c6$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df39897$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df3ec6f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df4a2a6$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df4adb2$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df4d9de$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df4e0e8$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Sun, 15 Dec 2019 18:52:14 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5df4e0e8$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 26
    Message-ID: <5df672cd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.108.195
    X-Trace: 1576432334 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 188.33.108.195:52455
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1265430
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.12.2019 o 14:19, miab pisze:
    >
    >> Tak, i w Lexmarku mam prawie identycznie. Z innymi typami zasilania
    >> tuszem nie miałem okazji się zaznajomić.
    >>
    >> Ostatnio dałem w specjalistycznym serwisie do napełnienia zużyte
    >> "głowice", pracownik poinformował mnie że na początku będzie źle
    >> wskazywany poziom atramentu, po kilku uruchomieniach wszystko powinno
    >> być ok. Komunikat o kończącym się atramencie nigdy nie zniknął. Jak
    >> na to patrzeć - samo uzupełnienie zasobników potencjalnie nie
    >> oryginalnym atramentem  generuje taki komunikat czy oszust po prostu
    >> za mało go dolał?
    >>
    >
    > Raczej nie oszust(szczególnie że atrament kosztuje grosze). Po prostu
    > producenci drukarek tak usiłują się zabezpieczyć przed zamiennikami
    > (drukarka rejestruje fakt użycia danego zasobnika wyraźnie
    > przekraczajacą szacowana ilość wydruków w stosunku do jednorazowego
    > użycia).
    >
    > miab


    Możliwe, jednak trochę to dziwne, bo poza atramentem przecie nic się nie
    zmieniło..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: