    From: Maru <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Uruchomiłem komputer z odłaczonym kablem VGA (Nvidia)
    Date: Sun, 08 Feb 2009 12:28:49 +0100

    PC pisze:
    > Spreparowałem chincha i podłaczyłem to ścierwo na krótko. Oczywiście karta
    > wyłaczyla sobie monitor. Zmienilem co trzeba i dziala. Co za syf. Nigdy
    > więcej nvidii.
    >
    > Dzieki za pomoc.
    > Pozdrawiam,
    > PC

    No cóż, nieodgadnione są działania użyszkodników;))
    Ja mam dokładnie taką samą opinię, ale o ATI. Miałem Radeona 9550, który
    dużo gorzej
    pracował niż GeForce4 MX440 który to miał tylko 64 MB, a nie jak ATI 128 MB.
    Ale jedna rzecz mnie zastanawia, w przypadku jakichkolwiek zmian z
    reguły należy takową zatwierdzić.
    Nawet przy zmianie rozdzielczości po zapytaniu czy jest OK. Skoro nie
    było podłączonego monitora to jak uruchomiłeś system? Trzeba przyznać,
    że jesteś dobry - pełen szacunek;)
    Niemniej jednak dziwne, że po podłączeniu monitora nie zmieniał
    domyślnego wyjścia. Może to bardziej wina monitora, że karta nie mogła
    go wykryć?