eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.Re: Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news1.as
    3257.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-e
    xc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED
    !not-for-mail
    Date: Thu, 25 Apr 2013 09:29:38 +0200
    From: marsel <marcin@pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130329
    Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uruchamianie TDI gdy jest mocno cieply.
    References: <kl98br$tee$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <kl98br$tee$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 16
    Message-ID: <5178db55$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.3.172.186
    X-Trace: 1366874965 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26681 83.3.172.186:45020
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490239
    [ ukryj nagłówki ]

    Długo walczyłem z takim objawem w swoim TDI, komputery i diagnostyka
    żadnego błędu nie pokazywały a gorący silnik trzeba było kręcić czasem
    nawet 2-3 sekundy.
    Proponowano mi przeprogramowanie, wymianę pompy wtryskowej, wtrysków i
    różne cuda.
    Stwierdziłem, że co dam radę sam zdiagnozować/wymienić to zrobię, a
    potem będę wymieniał najwyżej te najdroższe i najpoważniejsze podzespoły.
    Wymiana akumulatora, czujników temp., świec żarowych i ich przekaźnika
    nie pomogła.
    W desperacji dobrałem się do rozrusznika, i on okazał się też sprawny,
    ale przy jego demontażu i montażu znalazłem usterkę.
    Kabel masowy między akumulatorem a silnikiem okazał się być tą
    przyczyną, a dokładnie skorodowana końcówka tego kabla miała kiepski
    styk ze śrubą na bloku silnika. Przeczyściłem, posmarowałem wazeliną i
    jak ręką odjął, gorący silnik uruchamia się jak za dawnych czasów.
    Spróbuj, a nuż to będzie to.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: