eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUrsus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę › Re: Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
  • Data: 2017-11-18 18:43:15
    Temat: Re: Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    A gdzie masz wieksze koszty przy dostawczaku z dizlem? Skrzynia biegow w elektrycznym
    bedzie bo musi byc. Inna sprawa ze skrzynie biegow w dostawczakach to raczej wieczne
    sa. Zawieszenie to samo co w spalinowym bedzie w elektrycznym. W masterze mam silnik
    2,5 litra. W osobowych tez silniki o takich pojemnosciach wystepuja. Tylko silnika ze
    skrzynia z mojego mastera do osobowego nie zmiescisz bo to wielkie bydle. Niecale 500
    tysiecy ma zrobione wedlug licznika i wszyscy mowia ze tak polowe przebiegu zrobil.
    Na trasie zaladowany pali z 9 litrow w miescie ile mu naleje. Co tam ma sie popsuc.
    Pasek rozrzadu co sto tysiecy. Swiece zarowe po 25 zlotych sztuka. Wydech mam juz
    cienki. Ale od nowosci jest i ma prawo byc cienki. Ktos dobrze napisal. Firmy kupuja
    dostawczaki do pracy a nie dla szpanu. Jesli przejechanie kilometra lacznie z
    amortyzacja elektrykiem bedzie drozsze o grosz to go nie kupia. Elektryk zeby zrobil
    sie popularny musi generowac koszt przejechania kilometra, lacznie z amortyzacja,
    nizszy o 30% od spalinowego. Proponowal bym jeszcze zauwazyc ze w tej chwili prad
    objety jest akcyza jak dla gospodarstw domowych i firm. W paliwach sluzacych do
    wykorzystania w transporcieakcyza jest duzo wyzsza. Wystarczy w ustawie dokonac
    zmiany z paliwa na nosniki i sie z dnia na dzien prad robi drozszy. Od nowego roku w
    plynach do papierosow na baterie bedzie akcyza, 50 gr do mililitra. To jak sie po
    drobne rzad schylil zeby podniesc to i w pradzie do samochodow tez bedzie. I ciagle
    jakies barany opowiadaja bajki jakie jezdzenie elektrykiem tanie, ze sto kilometrow
    za cztery zlote da sie przejechac. Za cztery zlote w nocy mozna kupic w taniej
    taryfie z z dwanascie kilowatogodzin. Juz czuje jak to wystarczy na przejechanie
    dostawczakiem stu kilometrow. A jak to izoterma bedzie z lodowka to sam agregat
    potrzebuje latem sporo kilowatow. To moze dwusuwowy silnik domontowac zeby go
    zasilal? Polska nie Hawaje i przez pol roku trzeba sie w samochodzie grzac.
    Przecietna nagrzewnica w dostawczaku do przewozenia towarow ma z 10kW. Skad te
    kilowaty z akumulatorow brac?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: