  • Data: 2017-11-18 22:32:46
    Temat: Re: Ursus pokazał elektryczną niewielką furgonetkę
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Nov 2017 13:30:57 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jeśli kombinują że nabywca zapłaci kwotę jak za podobny dostawczak
    > i nie dostanie go na własność tylko będzie jeszcze wynajmował
    > drugie pół samochodu bo nowość jest tak a droga to się nie przyjmie.

    Zależy jak skalkulowane, ale sądzę że to może mieć sens.

    Obecnie elektryk jest sporo droższy w zakupie, potem tańszy w eksploatacji.
    Więc trzeba jakieś większe pieniądze zainwestować na starcie i liczyć że za
    jakiś czas zacznie się to zwracać.

    Ta wyższa cena zakupu może wielu odstraszać.

    A jeśli finansowanie będzie takie, że na początek płacisz tyle co za
    diesla, a reszta jakoś na raty, to może być dla wielu klientów lepsza
    opcja, żeby zacząć oszczędzać od samego początku, nawet jeśli finalnie te
    oszczędności będą mniejsze.