-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Uprzejmość zabija
Date: Sun, 5 Nov 2017 14:44:20 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 46
Message-ID: <otn4jj$9m4$3@node2.news.atman.pl>
References: <3...@g...com>
<59fc074b$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>
<otie2l$2jt$1@node1.news.atman.pl>
<59fccf5b$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<59fce674$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<59fce97c$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
<otir9a$2jt$10@node1.news.atman.pl>
<59fcfded$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<otjm3a$4q2$1@node2.news.atman.pl>
<59fd6ffd$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<otjruo$4q2$2@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<otk941$i3l$2@node2.news.atman.pl>
<1t2ysfflcw194.1gc93um3ovac7$.dlg@40tude.net>
<otl03i$ebe$3@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<otl38c$ebe$5@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<otmo2k$vrp$4@node2.news.atman.pl>
<15gikpspxzrsl.1g42qbgs821yx$.dlg@40tude.net>
<otmt7f$vrp$8@node2.news.atman.pl>
<o073wgq7zegc$.1e1b9u89sakhd$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1509889459 9924 83.142.196.21 (5 Nov 2017 13:44:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Nov 2017 13:44:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <o073wgq7zegc$.1e1b9u89sakhd$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618422
[ ukryj nagłówki ]W dniu 05.11.2017 o 14:18, J.F. pisze:
> Przyznaj - dostrzegasz sytuacje, gdy pieszy moze "wtargnac" przed
> pojazd skutecznie ...
Dostrzegam. Dostrzegam również wiele możliwości, kiedy inny pojazd może
"wtragnąć" przed drugi pojazd (nawet będąc w tak zwanym "prawie"). Ale
nie mam na tym punkcie paranoi i nie sprowadzam sprawy do absurdu, żeby
zmieniać znaczenie pierwszeństwa na "ma pierwszeństow jak nic nie jedzie".
> i wlasnie chodzi o to, zeby samochody nie
> musialy sie co chwila zatrzymywac i wypatrywac czy gdzies tu nie ma
> czychajacego samobojcy ... a moze tylko dziecka biegnacego do szkoly.
A nie obawiasz się wyjechać z parkingu rano? Wszak gdzieś może się czaić
kierowca samobójca? W zasadzie powinieneś bardziej, bo pieszy raczej cię
nie zabije, a ostatnio kierowcy samobójcy się w duże samochody
zapatrzyli. Co powoduje u ciebie obawy o to, że pieszy się weźmie
"znikąd", a nie boisz się wyjechać z podporządkowanej mimo, że samochody
poruszają się znacznie szybciej, więc mają większy potencjał na
pojawianie się "znikąd"?
> Chyba ze ... zlikwidujemy wiekszosc tych przejsc, jak w Berlinie :-)
Jestem za - moim zdaniem poza głównymi ulicami międzydzielnicowymi i
głównymi dzielnicowymi, powinno się przechodzić gdzie popadnie.
Przejścia należałoby oczywiście zostawić na skrzyżowaniach ze światłami.
Ogólnie nie jestem fanem tego jak się u nas projektuje drogi - na
przykład po dwa pasy szerokości autostradowej, ekrany i ograniczenie do
50. Ale to ile jest przejść nie zmienia problemów tu postawionych, wszak
boisz się pieszych samobójców... No chyba że chodzi ci o to, że nie po
to się bujasz wózkiem, żeby plebs przepuszczać co chwila? Bo nie chodzi
o to prawda?:P
> Ale jak juz jest na przejsciu. A ja pisze o pieszym na chodniku przed
> przejsciem.
>
> Ten przepis jest akurat bardzo dobry ... ale dobrze byloby pieszego
> nauczyc, ze przy wchodzenie na nastepny pas ruchy trzeba sie rozejrzec
> i upewnic.
To zawsze. Ale to temat na jakąś kampanię społeczną, a nie zmianę
przepisów.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.17 14:46 Shrek
- 05.11.17 15:18 Shrek
- 05.11.17 17:58 neelix
- 05.11.17 18:05 neelix
- 05.11.17 18:16 Shrek
- 05.11.17 18:21 neelix
- 05.11.17 18:35 Shrek
- 05.11.17 18:51 neelix
- 05.11.17 19:01 Shrek
- 05.11.17 19:07 neelix
- 05.11.17 19:11 neelix
- 05.11.17 19:28 neelix
- 05.11.17 19:39 neelix
- 05.11.17 20:20 Shrek
- 05.11.17 22:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO