  • Data: 2017-11-05 19:07:07
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:otni4e$neg$3@node1.news.atman.pl...

    > Śmieszyły cię?

    Jak jest niemoc na werdykty nadzwyczajnej kasty to pozostaje śmiech na sali.

    > Serio? Nie wydaje mnie się. Ale u mnie wyjście na dach zamknięte.

    A jak otwarte to winny dozorca. Kierowca też zawsze winny. Innych winnych
    nie ma.

    > Tak się tłumacz jak kogoś pierdolniesz, "bo go idiota na jezdnię
    > zaprosił". Oczywiście ci tego nie życzę ze względu na pieszego, ale w
    > razie czego nie zapomnij przedstawić sędziemu swojego oglądu na ten temat.
    > Zapewne znajdzie on uznanie i wyrok będzie odpowiednio inny niż jakbyś
    > swoje mądre inaczej przemyślenia zachował dla siebie.

    Czytałeś co napisałem o tym czego byłem świadkiem? Świadkiem a nie
    teoretykiem. No chyba jednak nie. Ja od dawna mówię, że przez zapraszającego
    idiotę kiedyś ktoś poniesie śmierć i zdania nie zmienię. Przez idiotę. Kto
    zabije nie ma już znaczenia. To temat dla sędziego. Niestety brak dobrego
    prawa na takie przypadki.
    neelix