-
Data: 2017-11-05 14:00:35
Temat: Re: Uprzejmość zabija
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...
>>> a jakby im jeszcze sciegna popodcinac to juz wogole wchodziliby
>>> tylko kiedy zadnego samochodu nie bedzie w zasiegu wzroku!
>>>
>> Nastepny demagog.
>> W PR politycznym sie zatrudnij! ;-P
>
> jezeli kierujemy i mamy jadacy samochod po prawej stronie na
> skrzyzowaniu rownorzednym to wiadomo ze ma pierwszenstwo i co bedzie
> sie dzialo przez nastepne kilka sekund
>
> jezeli dojezdzamy do przejscia przed ktorym stoi pieszy to nie wiemy
> czy ow zna przepisy, czy zdecyduje sie przejsc, itd.
Jeżeli on stoi i my go wodzimy to wiemy.
A jezeli idzie wzdłuz drogi i akurat jest na wysokości pasów?
Poza tym to ze my go widzimy nie oznacza ze widza go wszczyscy inni
uczestnicy ruchu.
>
> problem nie tkwi w tym czy i jakie prawa ma pieszy tylko ze nabywa
> prawa pierwszenstwa w malo wlasciwym momencie - czyli w granicy
> jezdni co wybitnie utrudnia trzymanie sie przepisow - jak widac w
> tym watku zatrzymac sie niby nie wolno, zwalniac i tamowac ruchu tym
> za nami tez, trzeba zachowac szczegolna ostroznosc i kulac sie
> czekajac na decyzje pieszego i dopiero wtedy reagowac
>
dokładnie o tym pisałem w kontekscie porównywania do przejezdzania na
zielonym / czerwonym swietle.
> imho wlasciwsze byloby zrezygnowanie z pierwszenstwa na przejsciu,
> delikatne rozszerzenie definicji i malowanie ekstra pasa czy pasow
> zebry rowniez na chodniku, czy wykluczenie z zakazu zatrzymywania
> przepuszczenia pieszych na przejsciu
>
> oczywiscie kazde z tych rozwiazan ma swoje minusy, chodzi o to żeby
> minusy nie przeslonily nam plusow ;)
>
Mozna postawić na zmiane przepisów, mozna na szkolenie i uswiadamianie.
Jakos tak instynktownie stawiam na to drugie.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.11.17 14:06 Shrek
- 05.11.17 14:10 Shrek
- 05.11.17 14:18 J.F.
- 05.11.17 14:39 neelix
- 05.11.17 14:44 Shrek
- 05.11.17 14:46 Shrek
- 05.11.17 15:18 Shrek
- 05.11.17 17:58 neelix
- 05.11.17 18:05 neelix
- 05.11.17 18:16 Shrek
- 05.11.17 18:21 neelix
- 05.11.17 18:35 Shrek
- 05.11.17 18:51 neelix
- 05.11.17 19:01 Shrek
- 05.11.17 19:07 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu