  • Data: 2009-05-05 11:05:14
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lama pisze:

    > Tak, wiem, że można wyprzedzać na skrzyżowaniach i przejściach o ruchu
    > kierowanym :). A na linii ciągłej nie można tylko jeżeli rozdziela pasy.

    na dole się zgodzimy, a tu? hehe nie można najeżdżać na ciągłą, ale nie
    ma zakazu wyprzedzania przy niej. motocykl mieści się na jednym pasie z
    autem zwykle. czasami nawet 2 auta mieszczą się na jednym pasie bez
    problemu (np na Obozowej we Warszawie, albo na Wóycickiego (cm. Pólnocny)

    :)

    --
    gildor
    9'99