    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Upgrade biosu radeona 4850
    Date: Mon, 25 Jan 2010 08:47:42 +0100

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 00:44:49 +0100, Michał Bień napisał(a):

    > Wrzuć do google i sporo tego będzie, z
    > http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm na czele. T

    O to chyba mi chodziło, poszukam sobie :)

    > Ja poradziłem sobie inaczej, <cut>

    Właśnie takiego kombinowania wolałbym uniknać :)

    > 2x R4850 w CF trochę prądu ciągnie, nie wiem co to za zasilacz, ale
    > rzeczywiście możesz zaczynać od metody zerokosztowej. Nie chciałbym Cie
    > martwić, ale też psioczyłem na sporadyczne BSODy na R4850, podjerzewałem
    > zailacz (podmieniony na nowiutkiego 650W Tagana), pamięci testowane w
    > każdą stronę, dyski - dosłownie wszystko i było OK. Powodem była
    > niestety padająca powoli (po ~3 latach) płyta główna. A zaczęło się
    > właśnie od sporadycznych BSODów po zmianie na R4850.

    Jeśli coś innego to raczej zasilacz :) Cała reszta jest nowa, właśnie
    złożyłem platformę na ddr3 :) Na bsodach, albo nic czytelnego dla mnie nie
    ma, albo jest odniesienie do sterownika ati. Bsody są nie tylko pod
    obciążeniem, ale czasami w idlu się zdarzyły. Nie ma ich za dużo (można
    sobie spokojnie pograć :)), ale są. Natomiast zasilacz to bequiet 450W :)
    Tak, wiem, że mało i że działa na granicy (aczkolwiek na poprzednim
    bardziej prądożernym procesorze i ramie działało afair bez większych
    problemów). Niemniej jednak przymierzam się do wymiany.

    --
    marcin