  • Data: 2010-01-27 13:16:37
    Temat: Re: Upgrade biosu radeona 4850
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Jan 2010 22:35:39 -0800 (PST), zly napisał(a):

    > Wziąłem kartę do pracy, tu grafiki mają zintegrowane więc zaraz
    > popróbuję :)

    Po wgraniu biosu jeszcze raz cisza :/ Wgrałem stary i rusza, aczkolwiek
    przy veryfing dmi pool data napisy robią się żółte i staje. Ale
    przynajmniej coś się pokazuje, może w domu ruszy.
    Wynika więc z tego, że to kwestia biosu. Sęk w tym, że był podany jako
    działający :/
    Szukać z innego miejsca, czy po prostu inną wersję?

    --
    marcin