    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Upadaj?cy Radio Shack....
    Date: Mon, 11 Aug 2014 08:29:16 -0500

    On Fri, 8 Aug 2014 12:55:51 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message

    >A.L. przestał ich zauważać po prostu...

    Niekoniecznie.

    Ucze takiego przedmiotu ktory nazywa sie "architektura komputerow". Na
    wydziale inzynierii elektrycznej i komputerowej. Mniej wiecej 50 osob
    na semestr

    Zaswsze na poczatku pytam sie czy wiedzza co to jest Aduino i czy
    keidys widzieli tranzystor. Normalnie 2 - 3 wie co jest Arduino. Pytam
    tez czy ktos cos robil z Arduino. Na ogol nikt. Nikt tez nei widzial
    tranzystora.

    I to wsrod ludzi, ktorzy - jak by sie mozna domyslac - poszli
    studiowac inzynierie komputerowa bo sie tym interesuja.

    Mam zaprzyjaznionego managera w Radio Shack na rogu. Pytalem dlaczego
    Arduino jest "on sale". "Bo wypzredajemy" powiedzial. Spzredaje sie
    tak malo ze firma postaniowila zakonczyc spzredaz. Wyprzedaje co ma,
    za pol ceny

    Nie wykluczone ze gdzies sa ci hobbysci. Ale raczej w podziemiu

    A.L.