  • 1. Data: 2010-03-02 10:50:22
    Temat: Uniwersalny pilot- rozwiązanie
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Witam,

    W nawiązaniu do moich poszukiwań uniwersalnego pilota dobrze
    działającego z telewizorem LG 42PQ1000- kupiłem w Lidlu za 30 zł
    (z trzyletnią gwarancją!) pilota SilverCrest*, działa bardzo
    dobrze, ma nawet funkcje, których nie ma oryginał (np. stopklatka) :-)
    Oczywiście można zaprogramować go z oryginalnego pilota.
    Bez problemu udało się też znaleźć kod do combo VHS-DVD V6700
    Samsunga jako i Technisata S2-CD (od TnK).

    Wadą jest odpustowe podświetlenie przycisków, na szczęście można
    to wyłączyć.

    Może komuś szukającemu taniego pilota uniwersalnego
    to info się przyda :-)

    * taka nieco lepsza chińszczyzna robiona dla Lidla.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 2. Data: 2010-03-03 18:11:01
    Temat: Re: Uniwersalny pilot- rozwiązanie
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 02 Mar 2010 11:50:22 +0100, Dominik & Co
    <D...@i...com> wrote:

> [...]
    >Bez problemu udało się też znaleźć kod do combo VHS-DVD V6700
    >Samsunga jako i Technisata S2-CD (od TnK).

    Kupiłem toto dzisiaj. Niestety, poległ przy obsłudze mojego
    amplitunera Philips :)) Ale przyda się jako zamiennik do zgruzowanego
    pilota od TV Sharp.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2010-03-06 22:26:07
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-03-02 11:50, Dominik & Co pisze:
> [...]
    > działającego z telewizorem LG 42PQ1000- kupiłem w Lidlu za 30 zł
    > (z trzyletnią gwarancją!) pilota SilverCrest*, działa bardzo

    Tez kupiłem, na następny dzień wymieniłem bo zżerał baterie w godzinę a
    i tak generalnie nowy jest do d..., producent zapomniał że niektóre
    klawisze powinny z zasady po naciśnięciu wysyłać komendy cyklicznie i
    np. głośność po nauczeniu od innego pilota trzeba impulsować palcem co
    jest mało wygodne, z moich 6 sprzętów firm Panasonic, Sony czy Kathrein,
    do żadnego nie pasowały kody bez nauki od oryginalnego pilota, tuner Sat
    Kathrein obsługuje tragicznie z łaski co trzecie naciśniecie klawisza. A
    na dodatek klawisze "nauczone" zamiast włączać podświetlenie wyłączają je...

    Na dodatek jest za mało klawiszy dostępnych bez kłopotu, np. klawisze
    kolorowe są wspólne z klawiszami odtwarzania czyli w tunerze z
    nagrywarką trzeba na silę programować klawisze na samym dole które są
    praktycznie nie do obsłużenia jedna ręką. Do DVD brak klawiszy >>| i |<<.

    Tak mało brakowało a byłby naprawdę fajny sprzęt...

    A i jeszcze jeden bug, jak nie zaprogramujemy makr to po pomyłkowym
    naciśnięciu klawisza M klawisze cyfr od 1 do 4 pozostają na stałe
    nieaktywne.

    Tylko niska cena sprawiła że zostawiłem go sobie jako zamiennik do
    pilota od plazmy Panasonica bo oryginalny pilot do niej jest wielki jak
    pół cegły, wygięty w łuk i śliski tak że co rusz ląduje na podłodze a
    nowy kosztuje tyle co 10 SilverCrestów :)

  • 4. Data: 2010-03-09 06:35:42
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Padre rzecze:

    > i tak generalnie nowy jest do d..., producent zapomniał że niektóre
    > klawisze powinny z zasady po naciśnięciu wysyłać komendy cyklicznie i
    > np. głośność po nauczeniu od innego pilota trzeba impulsować palcem co

    Dziwne- u mnie jest OK. Zarówno przy TV, jak i tunerze sat.
    Kolega nabył także i też nie zaobserwował takich objawów.
    Przytrzymanie klawisza głośności zwiększa/zmniejsza głośność
    "liniowo". Zarówno klawisz "oryginalny" (z kodu), jak i programowany.
    Może to zależy od urządzenia...

    > na dodatek klawisze "nauczone" zamiast włączać podświetlenie wyłączają
    > je...

    Fakt. Dodatkowo nie można ich użyć w makrze (tu producent dał
    dupy maksymalnie).

    > Tak mało brakowało a byłby naprawdę fajny sprzęt...

    Może jeszcze poprawią :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2010-03-10 02:01:30
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Fakt. Dodatkowo nie można ich użyć w makrze (tu producent dał
    > dupy maksymalnie).

    > Może jeszcze poprawią :-)

    mam nadzieje że poprawią i jak pojawi się w Lidlu nowy pilot uniwersalny
    to tego niosę z reklamacją:) mamy na to 3 lata :)
    Przecież zawsze można powiedzieć że z uczenia skorzystało się właśnie
    pierwszy raz a tu kiszka :)