  • 1. Data: 2010-02-25 14:12:11
    Temat: Zapytanie o cyfrowy UPC
    Od: MM <k...@g...pl>

    Czy mając TV min z dekoderem mpeg4 (Samsung seria B650), mam możliwość
    oglądania kanałów cyfrowych pomijając dekoder UPC ?

    Wystarczy mi pilotów na stole, nie chcę zmieniać kanałów pilotem od
    dekodera, głośność/telegazeta itp od TV, no i jeszcze pilot od odtwarzacza.

  • 2. Data: 2010-02-25 14:22:22
    Temat: Re: Zapytanie o cyfrowy UPC
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Czy mając TV min z dekoderem mpeg4 (Samsung seria B650), mam możliwość
    > oglądania kanałów cyfrowych pomijając dekoder UPC ?

    Nie.
    Teoretycznie wystarczylby telewizor z dekoderem DVB-C ale i tak nie dziala
    gdyz karta jest sparowana z dekoderem ktory dostarcza UPC.
    Pilot do dekodera UPC mozna zaprogramowac na obsluge TV.

  • 3. Data: 2010-02-25 14:49:45
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Czy mając TV min z dekoderem mpeg4 (Samsung seria B650),

    To nie dekoder, tylko tuner DVB-T.

    > ...mam możliwość oglądania kanałów cyfrowych pomijając
    > dekoder UPC ?

    Nie da się.

  • 4. Data: 2010-02-25 17:35:28
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 25-02-2010 o 15:22:22 cztery <r...@d...trzy> napisał(a):

> [...]
    > dziala gdyz karta jest sparowana z dekoderem ktory dostarcza UPC.
    > Pilot do dekodera UPC mozna zaprogramowac na obsluge TV.

    Dzięki za odpowiedź

    A jak wygląda sprawa np z Cyfrowym Polsatem, lub N ?

  • 5. Data: 2010-02-25 17:37:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki za odpowiedź
    >
    > A jak wygląda sprawa np z Cyfrowym Polsatem, lub N ?

    A jak ma wyglądać, skoro nie masz w telewizorze odbiornika dvb-s?
    Nawet gdybyś miał to wygląda tak samo.
    Lepiej byłoby z Cyfrą lub Tnk - to by mogło przejść.