    From: Padre <P...@n...net>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Uniwersalny pilot- rozwiązanie
    Date: Sat, 06 Mar 2010 23:26:07 +0100

    W dniu 2010-03-02 11:50, Dominik & Co pisze:
    > Witam,
    >
    > W nawiązaniu do moich poszukiwań uniwersalnego pilota dobrze
    > działającego z telewizorem LG 42PQ1000- kupiłem w Lidlu za 30 zł
    > (z trzyletnią gwarancją!) pilota SilverCrest*, działa bardzo
    > dobrze,

    Tez kupiłem, na następny dzień wymieniłem bo zżerał baterie w godzinę a
    i tak generalnie nowy jest do d..., producent zapomniał że niektóre
    klawisze powinny z zasady po naciśnięciu wysyłać komendy cyklicznie i
    np. głośność po nauczeniu od innego pilota trzeba impulsować palcem co
    jest mało wygodne, z moich 6 sprzętów firm Panasonic, Sony czy Kathrein,
    do żadnego nie pasowały kody bez nauki od oryginalnego pilota, tuner Sat
    Kathrein obsługuje tragicznie z łaski co trzecie naciśniecie klawisza. A
    na dodatek klawisze "nauczone" zamiast włączać podświetlenie wyłączają je...

    Na dodatek jest za mało klawiszy dostępnych bez kłopotu, np. klawisze
    kolorowe są wspólne z klawiszami odtwarzania czyli w tunerze z
    nagrywarką trzeba na silę programować klawisze na samym dole które są
    praktycznie nie do obsłużenia jedna ręką. Do DVD brak klawiszy >>| i |<<.

    Tak mało brakowało a byłby naprawdę fajny sprzęt...

    A i jeszcze jeden bug, jak nie zaprogramujemy makr to po pomyłkowym
    naciśnięciu klawisza M klawisze cyfr od 1 do 4 pozostają na stałe
    nieaktywne.

    Tylko niska cena sprawiła że zostawiłem go sobie jako zamiennik do
    pilota od plazmy Panasonica bo oryginalny pilot do niej jest wielki jak
    pół cegły, wygięty w łuk i śliski tak że co rusz ląduje na podłodze a
    nowy kosztuje tyle co 10 SilverCrestów :)