  • 61. Data: 2023-06-29 19:53:16
    Temat: Re: Uniwersalna bateria
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 29.06.2023 o 15:23, J.F pisze:

    > Zaleta jest taka, że mozesz miec kilka urządzen i jedną baterie,
    > albo kilka baterii, albo baterie wiekszą lub mniejszą.

    Ale takiej baterii nie ma!

    > Na razie, to nie podales typu tej wyrzynarki. Ani sklepu gdzie
    > kupiłes..
    >
    > Fakt, ze ten Techliner to wygląda na marke, co nawet wlasnej strony
    > www nie ma ... no ale to twoja wina, dales sie skusic niską ceną,
    > na nic wiecej nie patrzyles :-)

    TP-GLJS20V.  Netto.
    Firma mnie nie interesuje, interesuje mnie gnojek który mi to sprzedał.

    > W lutym trzeba bylo kupowac.
    >
    > https://www.pcworld.pl/news/Netto-przedstawia-oferte
    -elektronarzedzi-Konkurencja-dla-Lidla-i-Biedronki,4
    43916.html

    > A na razie ... o ile to wlasciwy typ
    > https://allegro.pl/oferta/akumulator-techliner-jh008
    20c1-2-0-20-v-2-ah-13919893539

    > Tylko ładowarki tez nie masz :-)
    >
    > J.

    Tylko patrzeć jak gnojstwo zacznie sprzedawać po jednym bucie.

  • 62. Data: 2023-06-29 19:53:30
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 29 June 2023 at 17:35:52 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Mi, chodzi o to, że pomysł ze sprzedażą elektronarzędzi bez ładowarki i
    > baterii jest rewelacyjny. Dzięki temu kupuję co chcę czasami za 30% ceny
    > tego samego narzędzia ale z ładowarką i baterią.
    > Po co mi osobna bateria i ładowarka do nożyc elektrycznych, które używam 3
    > razy w roku?
    > Jak potrzebuję ich użyć to przekładam naładowaną baterię z zakrętarki i
    > używam.
    >

    > TG
    Co za bełkot

    Na oszustów marketowych jest Urząd Ochrony konsu,mentów i jak im nałoży 100 milionów
    kary to im sie odechce wyciągac aku i ładowarkę z pudełka i sprzedawac osobno.

    Elektronarzedzia każdy kumaty kupuje kompletne, bo Chińczyk produkuje kompletne
    zestawy z aku i ładowarką

    A skoro markety robią przekręty i wyciągaja aku i ladowarke i sprzedają osobno, bez
    opakowania
    to niech ichg Urząd Ochrony Konsumentów i jego Prezes ściga az do skutku.

    Te kretyny6 zaczną sprzedawac buty na sztuki
    i tez uzasadnią to że jeden but się zużywa szybciej i mozna dokupic tylko zużyty
    prawy albo lewy.

    Oszustwa należy tępić
    bo Chinczyk produkuje kompletne elektronarzędzia bardzo taniop, co każdy może
    sprawdzić na aliexpresie
    i produkuje i sprzedaje kompletne z aku i ladpowarką w cen ie

    a przekrętasy wyciągają aku i ładowarkę z opakowania i sprzedaja osobno i zarabiaja
    300%

  • 63. Data: 2023-06-29 20:03:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jun 2023 19:53:16 +0200, Trybun wrote:

    > Ale takiej baterii nie ma!

    > TP-GLJS20V.  Netto.
    > Firma mnie nie interesuje, interesuje mnie gnojek który mi to sprzedał.

    To sklep samoobslugowy.
    Kasjera chcesz scigac? KAsy tez juz czesto samoobslugowe :-)

    Na razie to pretensje do siebie ...

    J.

  • 64. Data: 2023-06-29 20:04:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2023 o 19:52 Trybun <M...@j...cb> pisze:

    > Ja cię kręcę. Niedawno była dyskusja w której piętnowałem konieczność
    > wypowiadania umów zawartych na czas określony. Jednak wielu sobie to
    > chwaliło.
    > To ten sam kaliber przestępstwa co sprzedawanie narzędzi elektrycznych
    > bez zasilania. Co się dzieje z tym narodem!!

    Czy Ty jesteś normalny? - to ten sam Trybun co zakładał kocioł elektryczny
    do PV?

    Masz do wyboru - możesz kupić wkrętarkę bez akumulatora i ładowarki za 100
    i taką samą z akumulatorem i ładowarką za 500 zł.
    Co kupisz, gdy już taki akumualtor i ładowarkę masz w domu bo kupiłeś ją
    razem z dmuchawą do liści?
    Po co Ci 20 ładowarek i akumulatorów w domu do elektronarzędzi?

    Na produkcie który kupujesz masz info, że produkt nie ma baterii, nikt Cię
    nie oszukuję - pewnie na półce obok była taka sama wkrętarka 2x droższa z
    aku i ładowarką.

    TG

  • 65. Data: 2023-06-29 20:06:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jun 2023 19:52:12 +0200, Trybun wrote:

    > Ja cię kręcę. Niedawno była dyskusja w której piętnowałem konieczność
    > wypowiadania umów zawartych na czas określony. Jednak wielu sobie to
    > chwaliło.

    Zalezy jakich umów.
    Na telefon pewnie chcesz nieokreslony, na OC w samochodzie tez.

    > To ten sam kaliber przestępstwa co sprzedawanie narzędzi elektrycznych
    > bez zasilania. Co się dzieje z tym narodem!!

    Po prostu tak cie zauroczyla cena, ze juz na nic nie patrzyles.
    I nie patrzyles wczesniej, to bys może zauwazył, ze teraz taka moda.

    A moda w miare dobra.

    J.

  • 66. Data: 2023-06-29 20:08:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jun 2023 19:50:44 +0200, Trybun wrote:

    > Tak, nie ma mowy o zwrocie kasy.

    To ich postrasz, ze albo ci sprzedadzą baterię i ładowarkę,
    albo doniesiesz do UOKiKu, ze sprzedali ci towar nie nadający sie do
    użytku, i nie chcą uznac reklamacji.

    J.

  • 67. Data: 2023-06-29 20:20:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Czy Ty jesteś normalny? - to ten sam Trybun co zakładał kocioł elektryczny
    > do PV?

    Nie wiem czy ten sam, ja pamiętam tylko takiego jednego Trybuna, co to
    bardzo długo tłumaczył, jak to on nie ogląda telewizji. I żeby móc nie
    oglądać jeszcze bardziej od innych, ma w domu dziewięć telewizorów.

    --
    Jarek

  • 68. Data: 2023-06-29 20:24:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.06.2023 o 14:09, Trybun pisze:
    > Dawaj namiary!
    Już ktoś napisał, że Lidlowe chyba pasują.

    Robert

  • 69. Data: 2023-06-29 20:35:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.06.2023 o 19:52, Trybun pisze:
    > Gdyby napisali że bateria to już w własnym zakresie to zgoda, a
    > lakoniczne "wyrzynarka nie posiada baterii" nie odzwierciedla tego że
    > kupuję bezużyteczny produkt.

    Może to i lepiej, że tej baterii nie było z tą wyrzynarką.
    Przynajmniej nic sobie nie uciąłeś.

    Robert

  • 70. Data: 2023-06-29 20:36:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u7gtbi$1ni9h$6@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Mógłbyś jaśniej?

    No nie kupować żadnej baterii. Podłączyć się kablem
    do zasilacza np 20v.

    Kiedyś Lidl sprzedawał sprzęt bez baterii
    i osobno baterię w cenie jak za złoto.

    To niech się Lidl wali przeżyję ciągający sie kabel za
    elektronarzedziem. Plus też taki, że mam zawsze pełne "naładowanie"
    i werwę.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.