  • Data: 2023-07-13 16:31:37
    Temat: Re: Uniwersalna bateria
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.07.2023 o 22:30, Waldek pisze:

    > Ja nie wątpie ;)
    > Mam 3 baterie i starczy
    > - 2,5Ah siedzi prawie na stałe w wiertarko-wkrętarce
    > - 5Ah i 4Ah są używane zamiennie w szlifierce kątowej, młoto-wiertarce
    > bądź kluczu udarowym... sporadycznie w pile łańcuchowej ;)

    A ja wątpię :-)
    Mam 2 baterie i jedną wkrętarkę do nich :-)

    Pewnie mógłbym sobie kupić wiertarkę, ale jak już pisałem, nie dało by
    się jej na uchwycie osadzić oraz nie miała by sensownego udaru. Z
    rozpoznania wynika. Dalej mógłbym sobie dokupić do tego zakrętarkę do
    kół, ale pewnie pewnie z innymi aku, bo nie dopasowałbym zakrętarki tego
    samego producenta nadającej się do kół, ot taka słabość większości
    zakrętarek.

    A gdybym przypomniał sobie o 2 starych bateryjnych wkrętarkach do
    których nowe aku nie pasują to już w ogóle koncepcja obniżania kosztu
    przez wymienne baterie upada.

    Oczywiście różnie bywa, niektórzy nagle potrzebują narzędzi, których
    dotąd nie potrzebowali i jeszcze by były bateryjne :-)