eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUnia daje ... › Re: Unia daje ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Unia daje ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5fccf42c$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqki15$pds$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rqlce7$asa$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <rqlso8$l9l$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rqnrav$duq$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <rqo0mu$lm7$1$kolczan@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Date: Tue, 8 Dec 2020 15:35:48 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <5fcf8f43$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 193.0.86.210
    X-Trace: 1607438147 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 505 193.0.86.210:59143
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2458
    X-Received-Body-CRC: 3200563993
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688336
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.12.2020 o 15:11, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > W dniu .12.2020 o 14:56 Mirek Ptak <n...@n...pl> pisze:
    >
    >> On 08.12.2020 13:25, viktorius wrote:
    >>> Pierwszą "pomocą" w spełnianiu norm emisji był start-stop. Zabójczy
    >>> dla mechaniki, ale zbawienny dla testów emisji. Bo ileśtam czasu w
    >>> tym teście pojazd stał. To wykombinowali, że jak stoi, to po co ma
    >>> pyrkac na wolnych obrotach, lepiej go zgasić. Emisja chwilowa zero, a
    >>> uśredniona z całego testu => emisja spełniona.
    >>> Najpierw stało w instrukcjach, żeby po skończonej jeździe dać
    >>> silnikowi trochę odpocząć, niech mu temp się unormuje (szczególnie
    >>> turbinie), a za chwile wprowadzają automatyczne wyłączanie silnika, w
    >>> każdej nadarzającej się okazji. Turbiny nagle stały się nieśmiertelne
    >>> czy jak?
    >>
    >> Nie dramatyzuj - Start-Stop nie wyłączy silnika jeśli jest zimny lub
    >> gorący - np po ostrej jeździe. Nie wyłączy też przez jakiś czas po
    >> wypalaniu filtra DPF.
    >
    > teraz, z tego co kiedyś ktoś pisał na grupie wynikało, że pierwsze S-S
    > gasiły silnik bez patrzenia na turbinę.
    >
    > TG

    Skoda w korku po pewnym czasie przestaje gasić. Do tego ma potwornie
    wysokie obroty luzem, więc spalanie w takim korku - palce lizać. :)

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: