    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Umowy z operatorami - refleksja
    Date: Sun, 08 Mar 2009 19:19:00 +0100

    > A dla ułatwienia Ci odpowiedzi odnośnie metody liczenia owych rat,
    > przedstawię Ci kilka wariantów do wyboru. Założenia: sieć Play, telefon
    > Samsung F480, abonament miesięczny 50 zł, liczba minut w abonamencie:
    > 166, całkowity koszt cyrografu na 2 lata: 1200 PLN. Pomijam tu jakieś
    > pseudopromocje czy rabaty za zakup przez e-shop. W poniższych kolumnach
    > masz odpowiednio: procent "raty" zawarty w abonamencie, całkowity koszt
    > telefonu, koszt minuty rozmowy do wszystkich sieci:
    > 20% 240 zł 0,24 zł
    > 25% 300 zł 0,23 zł
    > 30% 360 zł 0,21 zł
> [...]
    sory ale ja tego nie rozumiem. skad wzieło Ci sie 12 groszy? PEwno stąd
    ze te wyliczenia są dalekie od prawdy, bo dla Play ten telefon jest duzo
    ale to dużo tańszy.
    z drugeij strony:
    http://web.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/
    oferta-bezterminalowa/index.html
    mozesz niebrać telefonu i zaoszczędzić (maksymalnie - 24 mies x
    30zł)720zł. wystarczy? Moim zdaniem to uczliwa alternatywa

    ToMasz