  • 1. Data: 2012-05-29 20:42:40
    Temat: [Ulubiona marka PMSu] Wypadek w Warszawie
    Od: Grejon <g...@g...com>

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,2-osoby-ra
    nne-4-rozbite-auta-wypadek-na-powsinskiej,46754.html

    Jak dla mnie to ten z tyłu zaczął :) a potem poszedł efekt domina.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 2. Data: 2012-05-29 20:56:09
    Temat: Re: [Ulubiona marka PMSu] Wypadek w Warszawie
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-05-2012 o 20:42:40 Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,2-osoby-ra
    nne-4-rozbite-auta-wypadek-na-powsinskiej,46754.html

    > Jak dla mnie to ten z tyłu zaczął :) a potem poszedł efekt domina.

    No to kolejne BMW:

    http://korki.trojmiasto.pl/Smiertelne-potracenie-na-
    ul-Morskiej-n58721.html

  • 3. Data: 2012-05-30 14:55:07
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-29 20:42, Grejon pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,2-osoby-ra
    nne-4-rozbite-auta-wypadek-na-powsinskiej,46754.html

    > Jak dla mnie to ten z tyłu zaczął :) a potem poszedł efekt domina.

    Na pierwszym zdjęciu słynna butelkowo zielona Vectra. pewnie to przez
    nią jest ten wypadek - ostre hamowanie w obawie przed namierzeniem :P

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-05-30 16:36:59
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Grejon wrote:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,2-osoby-ra
    nne-4-rozbite-auta-wypadek-na-powsinskiej,46754.html

    > Jak dla mnie to ten z tyłu zaczął :) a potem poszedł efekt domina.

    Przy czterych pojazdach to kombionacje mogą być różne. Kolega z pracy miał tak
    że najpierw przed nim walnęło się dwu, on sam się za nimi zatrzymał tylko po to
    żeby dostał w tył (od czwartego) i został wbity w tego przed nim. Czyli
    kolejność 2-4 -- policja okresliła dwu winnych kolizji - kierujących pojazdami 2
    i 4.

    Ale może być tak że nie wyrobił nr 2 za nim 3 a za nim 4 (wtedy 3 winnych) albo
    tak że zaczął 3 wbijając już stojącego 2 w 1, a po chwili jeszcze trafia 4
    (czyli winni 3 i 4) a może być i tak jak ty piszesz (czyli winny tylko ten z
    pojazdu 4).

    \SK