  • 1. Data: 2012-02-12 05:30:41
    Temat: Ultracienkie netbooki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Rozglądam się za ultracienkim netbookiem. Na razie
    tylko rozglądam, aby w razie czego -- kupić. Czy
    ktoś zna coś ciekawego i zarazem niedrogiego? Na
    co uważać w tych uktracackach i czego unikać?
    Z jakimi ograniczeniami się liczyć?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-02-12 13:01:41
    Temat: Re: Ultracienkie netbooki
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:jh7j32$lgq$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > tylko rozglądam, aby w razie czego -- kupić. Czy
    > ktoś zna coś ciekawego i zarazem niedrogiego? Na
    > co uważać w tych uktracackach i czego unikać?

    Zainteresuj się ZENBOOKiem ASUSa.

  • 3. Data: 2012-02-12 18:24:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" j...@p...onet.pl

    > Zainteresuj się ZENBOOKiem ASUSa.

    Bateria 35W (5+ godzin) 50W (7+ godzin)

    To jakaś nowa moda? Na pl.misc.elektronika jest Ekspert mylący
    energię z mocą. Czy tu jest problem podobny? I co to jest

    Podświetlenie 450 nitów?

    Jak zrobić Y z jednego portu? :)

    USB charger+ Y
    USB3.0 1 Port

    Natychmiastowe uruchamianie Wznawianie w 2 sekundy

    To lepiej niż u mnie na Momentusach Seagate, bo u mnie jednak dochodzi do 3 sekund.
    I netbook mój potrzebuje pond 2 sekund i notebook potrzebuje więcej niż 2 sekund.

    -=-

    Natomiast wysokość podoba się mi. 3 mm z przodu i 9 mm z tyłu. :)
    Lubię niskie wymagania. ;)

    -=-

    BT Bluetooth 4.0

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-02-12 18:31:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" j...@p...onet.pl

> [...]

    Natomiast wysokość podoba się mi. 3 mm z przodu i 9 mm z tyłu. :)
    Lubię niskie wymagania. ;) BT też chyba ciekawy.

    BT Bluetooth 4.0

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-02-13 09:52:05
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    >Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup

    >Rozglądam się za ultracienkim netbookiem. Na razie
    [...]
    >Z jakimi ograniczeniami się liczyć?

    [...]
    pewnie nie będzie miał napędu DVD, jeśli konieczny można dokupić zewnętrzny
    na USB

    pzdr., Ryszard G.

  • 6. Data: 2012-02-13 13:34:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ryszard G." <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > [...]
    >
    > [...]
    > pewnie nie będzie miał napędu DVD, jeśli konieczny można
    > dokupić zewnętrzny na USB

    Albo udostępnić przez sieć wifi z innego posiadanego komputera w domu/pracy.

  • 7. Data: 2012-02-13 13:51:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pszemol napisa?(a):

    [...]

    > Albo udostępnić przez sieć wifi z innego posiadanego komputera w domu/pracy.

    Nie do wszystkich zastosowan takie udostepnienie sie nada :) Co do
    quasi-ultrabookow - Samsung series 5 ma naped CDDVDRW... :)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 8. Data: 2012-02-13 17:00:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ryszard G." jhamg4$ahv$...@i...gazeta.pl

    > pewnie nie będzie miał napędu DVD, jeśli konieczny można dokupić zewnętrzny na USB

    Ja mam dwie nagrywarki DVD i jedną CD tutaj i trzecią pół
    kilometra stąd. A starczyłaby jedna DVD z powodzeniem?
    Jedna na takich 10 jak ja. Nagrywanie CD to jakieś hobby.
    Nagrywanie DVD jest chwilowo opłacalne z uwagi na powódź
    w Tajlandii. Płyty, łamiące się pudełka, kurz... Już dysk
    3.5 calowy to dla mnie kłopot, a co dopiero płyta. Och,
    gdyby tak były tanie mikroSD o pojemności terabajtów
    i szybkości gigabajtów na sekundę...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-02-13 18:27:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message
    > Pszemol napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Nie do wszystkich zastosowan takie udostepnienie sie nada :)

    Nie do wszystkich zastosowań kupujesz ultracienkiego netbooka...

    > Co do quasi-ultrabookow - Samsung series 5 ma naped CDDVDRW... :)

    Ale nie jest wtedy ultracienki - zwróciłeś uwage na temat wątka?

  • 10. Data: 2012-02-13 18:50:07
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pszemol napisa?(a):

    > Nie do wszystkich zastosowań kupujesz ultracienkiego netbooka...

    Oczywiscie.

    > Ale nie jest wtedy ultracienki - zwróciłeś uwage na temat wątka?

    Nie jest? http://www.samsung.com/us/computer/laptops/NP530U4B-
    A02US

    j.

    --