-
Data: 2011-02-09 15:02:09
Temat: Re: Ulgnłem prawym kołem w błocie Użyć podno?nika?
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Wed, 09 Feb 2011 13:00:08 +0000, Kamil wrote:
>On 09/02/2011 12:51, J.F. wrote:
>> No wlasnie - jedno kolo zostanie zahamowane, drugie zostanie
>> zahamowane tak samo i zysku nie ma.
>> Szczegolnie jak sie juz jedno kolo kreci a drugie stoi i wcisniemy
>> hamulec - wtedy to stojace zostanie zahamowane mocniej(statycznie) i
>> bedzie gorzej niz bylo.
>
>Twoja teoria jakos nie pokrywa sie z praktyka i moim doswiadczeniem. Nie
>mowimy tu o wcisnieciu hebla do deski, tylko lekkim przyhamowaniu, kolo
>wiszace w powietrzu bedzie miec caly czas mniejszy opor od drugiego, w
>wiekszosci przypadkow wystarczy, zeby z otwartym dyferencjalem wygrzebac
>sie z lekkiego blota czy sniegu.
Potrafisz zademonstrowac ?
Bo ja nie. Kompletnie nic nie pomaga.
Hm, sprobowac z wiekszym gazem i zdac sie na ABS ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.11 15:12 Wmak
- 09.02.11 15:17 J.F.
- 09.02.11 15:35 Benhaker
- 09.02.11 15:36 Cavallino
- 09.02.11 15:37 Cavallino
- 09.02.11 15:38 Cavallino
- 09.02.11 16:12 Krzysiek Kielczewski
- 09.02.11 16:56 Kamil
- 09.02.11 17:04 J.F.
- 09.02.11 17:07 Kamil
- 09.02.11 20:13 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 09.02.11 20:50 RadekNet
- 09.02.11 21:20 Axel
- 09.02.11 21:23 Kuba \(aka cita\)
- 09.02.11 21:54 Andrzej R
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=