  • 41. Data: 2011-09-25 09:44:09
    Temat: Re: Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-24 22:08, Myjk pisze:
    > Sat, 24 Sep 2011 09:04:38 +0200, Rychu
    > Jesteś pewien, że ukarała na podstawie samego filmu, bez ustalenia i
    > przesłuchania świadków (nagrywająego i nagrywanego)? Wątpię.

    Niczego co napisał jakikolwiek dziennikarz nie można być pewnym.
    W każdym bądź razie podobno sami zajmowali się tą sprawą, bez
    zgłaszania się kogokolwiek na komendę. Kluczowe tu jest to:
    "Każda jednostka Policji ma obowiązek reagowania na popełnione
    wykroczenie. Należy przy tym pamiętać, że czynności wyjaśniające w
    sprawach o wykroczenia prowadzi jednostka Policji, na terenie której
    doszło do popełnienia wykroczenia."
    Zatem jeżeli pojawia się jakiś filmik na youtubie, który wskazuje na
    popełnienie wykroczenia to teoretycznie policja powinna się tym zająć.
    Co z tym zrobi, czy sprawdzi IP, wezwie świadków i w ogóle się tym
    zajmie, to już chyba tylko oni wiedzą.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 42. Data: 2011-09-25 10:12:20
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-24 09:04, Rychu pisze:
    > Tak jak już wcześniej pisałem, wysłałem zapytanie do WRD KSP.

    W sumie nie ma co uogólniać na podstawie kilku przypadków.
    Swoją drogą jak widać i tu na grupie są takie osoby, które
    na widok wypadku zatrzymują się, ale nie po to, żeby pomóc,
    tylko po to, żeby jeszcze podpierdolić portfel, komórkę i może
    lampę.

    Podobają mi się te teksty o kapusiach. Taki jeden z drugim
    wyzywa od kapusiów, a jakby im ktoś obił dobrze twarz lub wybił
    szybę, za to chamstwo (a czasami nawet skurwysyństwo), to już 20 minut
    później siedzieli by przed posterunkowym i maślane oczka robili,
    że oni tacy biedni, a tu im ktoś krzywdę zrobił.

    Taki PS. (nazwy - daty)
    http://img189.imageshack.us/img189/6635/20110714.jpg
    http://img839.imageshack.us/img839/9319/20110803a.jp
    http://img713.imageshack.us/img713/5708/20110803b.jp

    Tą trawę już kolejny raz poprawiali. Nawet zrobili tyczki
    z taśmą. Jednak szybko ktoś te tyczki rozjechał. Jak widać
    jak się baranowi zagrody nie zrobi, to nie ma co liczyć,
    że sam pomyśli.

    Druga sprawa, w okolicy są 3 duże parkingi. Opłaty rzędu 100-300 zł
    netto/msc, a pierwsza godzina, za 4zł. Oczywiście większość miejsc
    pusta, za to ulica zasypana autami. Nie tylko ulica, ale i wszystkie
    chodniki, trawniki, itp. Z tego co widziałem, na Domaniewskiej SM
    potrafiła zrobić z tym porządek. Z resztą widać jak te trawniki
    wyglądają http://img853.imageshack.us/img853/6219/20110510q.jp
    g.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 43. Data: 2011-09-25 11:51:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Sep 2011 10:12:20 +0200, Rychu napisał(a):
> [...]
    > później siedzieli by przed posterunkowym i maślane oczka robili,
    > że oni tacy biedni, a tu im ktoś krzywdę zrobił.

    Ale o co chodzi - ze w tym miejscu najwyrazniej powinien byc parking
    zamiast trawnika, czy ze tam parkowac nie nalezy, po potem nie widac przy
    wyjezdzaniu z osiedla czy ktos nie nadjezdza ?

    > Druga sprawa, w okolicy są 3 duże parkingi. Opłaty rzędu 100-300 zł
    > netto/msc, a pierwsza godzina, za 4zł. Oczywiście większość miejsc
    > pusta, za to ulica zasypana autami.

    A teren pod te parkingi do kogo nalezy ?

    No coz, musimy zaczac od odpowiedzi na podstawowe pytanie - czy mieszkaniec
    miasta zasadniczo powinien miec prawo parkowania prawie w calym miescie
    (pomijam scisle centrum) za darmo, czy powinien placic wszedzie.

    Ach, jakby sie wtedy przyjemnie zylo, cisza, czyste powietrze, mozna sobie
    w spokoju popedalowac..

    J.

  • 44. Data: 2011-09-26 00:07:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    [...]

    Taaaaa... http://www.funiaste.net/3117,61659,obrazek.html

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 45. Data: 2011-09-26 00:39:28
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Cavallino

    > To mnie otępiło i to nie ja próbuję z faktami dyskutować.

    Jeśli dla Ciebie każde zdanie twierdzące jest tożsame z "faktami", to
    chyba powinieneś wrócić do szkoły i to podstawowej.

  • 46. Data: 2011-09-26 09:05:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > Jeśli dla Ciebie każde zdanie twierdzące jest tożsame z "faktami"

    Każde nie.
    Ale takie, do którego udowodnienia wystarczy jeden przypadek, o którym
    wiadomo, że na pewno się zdarzy, jest stwierdzeniem faktu.
    Niezależnie co Ty o tym sądzisz, jak np. żadnego dodatkowe monitora kupować
    nie zamierzam (na 100% nie jestem jedyny), więc RR opisał fakt.

  • 47. Data: 2011-09-26 10:08:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-25 10:12, Rychu pisze:
    (...)
> [...]
    > później siedzieli by przed posterunkowym i maślane oczka robili,
    > że oni tacy biedni, a tu im ktoś krzywdę zrobił.

    Cóż zrobić - w sumie tak będzie póki policja (nie tylko zresztą) nie
    będzie reagowała w sposób poprawny. Naprawdę nie trzeba wiele by
    sytuacja się na drogach poprawiła, a parkujący powinni być z automatu
    lawetowani na parking gdzieś na obrzeżach miasta (tak jak to jest w
    innych krajach).

  • 48. Data: 2011-09-26 15:15:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-24 15:15, to pisze:

    > Jak zwykle manipulujesz, całość brzmiała tak: "Nie każdy zamierza kupować
    > monitor fafdziesięciocalowy, gdy mały notebook mu wystarczy."

    I to jest ta "opinia" z którą się nie zgadzasz?
    Czyli nie jest prawdą, że są tacy, którzy nie zamierzają itd?

  • 49. Data: 2011-09-26 15:19:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:j5pttu$1uft$1@news2.ipartners.pl...

    > I to jest ta "opinia" z którą się nie zgadzasz?
    > Czyli nie jest prawdą, że są tacy, którzy nie zamierzają itd?

    Absolutnie, nie ma nikogo takiego.
    Każdy zamierza.

  • 50. Data: 2011-09-28 10:08:32
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-25 10:12, Rychu pisze:
    > Taki PS. (nazwy - daty)
    > http://img189.imageshack.us/img189/6635/20110714.jpg
    > http://img839.imageshack.us/img839/9319/20110803a.jp

    http://img692.imageshack.us/img692/438/20110928.jpg

    No i kolejny... w zasadzie jakby tak postać dłużej to kilku
    by się trafiło. Może proponować, że jak już muszą niszczyć
    tę trawę, to lepiej jakby kucnęli i ją wyjedli? Kozy? Barany?

    Najlepsze, że potem zerknąłem przez okno i koleś wyglądał na
    normalnego kulturalnego gościa... spodziewałbym się raczej jakiegoś
    łysego drecha. Cóż. Bywa, że lumpy mają większą kulturę osobistą.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)