    From: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Date: Mon, 05 Jan 2009 22:39:34 +0100

    z/svc pisze:

    > W zasadzie fajnie by było mieć taki elegancki, ale prosty zegarek,
    > ale... ciężko taki znaleźć, a jak już, to kosztuje to ogromną kasę.
    > 1400 zł to sporo kasy...
    >
    > Ładny ten Tissot ;-)

    To ciekawe, bo ze mną było odwrotnie. Jak zacząłem szukać zegarka i
    oglądałem zdjęcia w internecie, to ten Tissot tak mi się średnio
    podobał, miałem kilka innych typów na liście ewentualnych zakupów.
    Dopiero jak poszłem pomacać na żywo, poprzymierzać do nadgarstka, to
    mnie Le Locle rozwalił, szczena mi opadła...
    Bo są takie zegarki które na zdjęciach sklepów internetowych wyglądają
    zarąbiście, a na żywo rozczarowują. A ten odwrotnie... chyba jest mało
    fotogeniczny. Na żywo widzę różne niuanse, idealnie ukształtowane
    wskazówki, każda rzymska cyferka to precyjna malutka płaskorzeźba...
    ech, no dobra, przyznaję się, mam świra na punkcie tego zegarka ;)
    Sprzęt foto traktuję dość przedmiotowo. Ma być w miarę solidny i
    spełniać swoje zadania, a zegarki to inna historia...

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla