  • Data: 2009-01-05 19:53:19
    Temat: Re: Uh....! Ale megazoom!
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p47 pisze:

    > jako miłośnik zegarków, mający ich ładne parę setek, mam proste
    > wytłumaczenie;- dawniej zegarek słuzył przede wszystkim do pomiaru
    > czasu, a więc jego forma była drugorzedna, była z grubsza
    > podporzadkowaną treści.
    > Teraz to stanęło na głowie, zegarek najlepiej spełniający swoja podobno
    > podstawowa funkcję pomiaru czasu, czyli kwarc to obciach, liczy się
    > naprawde wwielkim swiecie tylko zawodny i mniej dokładny zegarek
    > mechaniczny. A więc nie pomiar czasu jest istotny, a jego funkcja
    > bizuteryjna, a jeszcze bardziej rola symbolu prestiżu i pozycji
> [...]

    Ano zgadzam się mniej więcej, przy czym z tym lansem, to nie zawsze tak
    jest i nie w każdym przypadku.
    Ja na przykład generalnie jestem typem, który ma gdzieś ten cały lans,
    ciuchy, biżuterię itd.. czyli to całe prezentowanie pozycji społecznej.
    Niemniej jednak, na własnym nadgarstku toleruję tylko mechanika :)
    Gdyby mi dano do wyboru szwajcara za pare tysięcy i powiedzmy
    rosyjskiego mechanika za pareset złotych, to bez wachania wybieram tego
    drugiego. To jest kwestia jakiegoś trudnego do określenia samopoczucia.
    Trudno to wytłumaczyć, ale jako miłośnik zegarków pewnie wiesz o co
    chodzi :) Każde spojrzenie, każde przypadkowe usłyszenie tego tik-tik,
    to jest świadomość, że w pobliżu twojego pulsu pulsuje miniaturowe
    dzieło sztuki mechanicznej, żmudnie doskonalone z pokolenia na
    pokolenie.. W dzisiejszym świecie jest już coraz mniej takich rzeczy.
    Spójrzmy choćby na sprzęt foto ;)
    Żeby nie było całkiem OT, to fotka mojego poprzedniego i aktualnego
    sikorka :))
    http://blatek.co.uk/gallery.php?id=IMG_6913.jpg

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla