  • 101. Data: 2010-01-20 00:17:42
    Temat: Re: Ucieklem z miejsca obcierki parkinowej ...
    Od: "peter" <a...@F...pl>

> [...]
    > ze madry ustapil, to oznaka slabosci"
    >
    > Wiec jesli nikt z krakowa nie jest w stanie potwierdzic twojej tozsamosci
    > i pojedynek nie odbedzie sie w fair warunkach to mozesz uznac sie za
    > wygranego.
    >
    > Nie bede ryzykowal zdrowia i zycia dla jakiejs mendy, ktora nawet nie
    > wiadomo czy nie ma 15tu lat i pryszczy.
    >
    > Tak na koniec, o ile nikt nie potwierdzi twojej tozsamosci, zycze ci, zeby
    > w koncu oliwa wyplynela nawierzch.
    >
    > Ja tam swiecie wierze w karme i jestem niemal pewny ze jestes w realu
    > agresywnym malym pultajacym sie chujem ktorego nikt nie lubi.

    zdajesz ty sobie sprawe, pizdo, ze wszystko co napisales to tak jakby o
    samym sobie ?
    zdajesz sobie sprawe ze wlasnie pekasz caly czas i doskonowale wiedzialem (i
    pewnie cala reszta grupy) ze jestes ciota i nie pojawisz sie w krakowie ?

  • 102. Data: 2010-01-20 07:34:32
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    peter pisze:
> [...]
    > zdajesz sobie sprawe ze wlasnie pekasz caly czas i doskonowale
    > wiedzialem (i pewnie cala reszta grupy) ze jestes ciota i nie pojawisz
    :)
    Nie dziwie sie, ze nikt cie nie zna w krakowie.
    Kto by sie z glupim, agresywnym, pultajacym sie chujem chcial zadawac?
    Fakt, ze nie masz znajomych i przyjaciol w sumie jest smutne, no ale
    takie chujki jak ty zawsze mialy pod gorke i jedyne co im zostaje to
    obrzygiwac w necie.
    Wiec plyn mendziarzu i ssij.

    --
    topek ->

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 103. Data: 2010-01-20 11:40:29
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    ciota pizda i chuj jestes

  • 104. Data: 2010-01-20 12:21:21
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    peter pisze:
    > ciota pizda i chuj jestes
    :))))))
    Widac, ze z prawdziwym killerem mam do czynienia.
    LOL
    co za prymitywny trep :)))
    Dawno nic mi tak nic humoru nie poprawilo.
    Generalnie to nie bylo zadnej twojej dluzszej wypowiedzi niz 1 max 2 zdania.
    Pokolenie smsowych mulow albo stary niedorozwoj.
    Tak czy tak ssiiij :))))))))))))

  • 105. Data: 2010-01-20 20:07:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:46:19 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Mandacik za stłuczkę może dostać tylko na podstawie Prawa o Ruchu Drogowym,
    > które nie ma mocy prawnej poza terenem dróg publicznych oraz stref
    > zamieszkania.
    Kłamiesz, zresztą sam to potwierdzasz poniżej.

    Jesteś durniem.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 106. Data: 2010-01-20 21:39:16
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:1tuagy6xjwh3s.dlg@oldfield.org.pl...

    > Kłamiesz, zresztą sam to potwierdzasz poniżej.

    > Jesteś durniem.

    To jeszcze pochwal się za co musiałeś ponownie zdawać egzamin na prawo
    jazdy.
    Za głupotę czy za nieznajomość Prawa o Ruchu Drogowym ?

  • 107. Data: 2010-01-20 22:36:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To jeszcze pochwal się za co musiałeś ponownie zdawać egzamin na prawo
    > jazdy.
    > Za głupotę czy za nieznajomość Prawa o Ruchu Drogowym ?

    Nie wiesz, ze ponownie zdaje sie za punkty? Czy zwyczajnie rzniesz głupa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 108. Data: 2010-01-20 22:43:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail p...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie wiesz, ze ponownie zdaje sie za punkty?

    LOL - na zadane pytanie odpowiedzieć potrafisz? Powodem statusu
    punktowego była głupota, czy brak znajomości przepisów?

    > Czy zwyczajnie rzniesz głupa?

    Najwyraźniej Ty to czynisz :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 109. Data: 2010-01-20 23:05:43
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 21:39:16 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > To jeszcze pochwal się za co musiałeś ponownie zdawać egzamin na prawo
    > jazdy.
    > Za głupotę czy za nieznajomość Prawa o Ruchu Drogowym ?

    Ani za jedno, ani za drugie.

  • 110. Data: 2010-01-20 23:06:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 21:36:28 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Nie wiesz, ze ponownie zdaje sie za punkty? Czy zwyczajnie rzniesz głupa?

    On nie rżnie. On jest.