  • 11. Data: 2015-03-08 10:42:44
    Temat: Re: Uchwyt rejestratora
    Od: Tata <k...@k...pl>

    > A nie próbujesz przylepiać na szyby z napylonymi elementami...

    Nie, w moim samochodzie szyba przednia nie posiada żadnych "urozmaiceń".

    Z szacunkiem
    MJ

  • 12. Data: 2015-03-08 10:44:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie, w moim samochodzie szyba przednia nie posiada żadnych "urozmaiceń".

    Masz całą białą szybę wokół lusterka?
    Dawno takich nie widziałem....

  • 13. Data: 2015-03-08 10:46:30
    Od: Tata <k...@k...pl>

    Obejrzałem w Internecie, uchwyt MUSI posiadać śrubę (gwint) do mocowania
    rejestratora.

    Z wyrazami szacunku
    MJ

  • 14. Data: 2015-03-08 11:04:20
    Od: Tata <k...@k...pl>

    > Ja polecam _minimalne_ ilości jakiegoś smaru...

    Przyssawkę posmarowałem bardzo cienko wazeliną, taką do rąk. Działa,
    przyssawka trzyma się dobrze, ale wazelina brudzi szybę. Żeby
    zminimalizować to brudzenie, przyssawka jest przyssana "na stałe", tylko
    odkręcam rejestrator, żeby nie stracić szyby w samochodzie.

    Z 23 stopniowym (dzisiaj) słonecznym pozdrowieniem
    MJ

  • 15. Data: 2015-03-08 11:08:38
    Od: Tata <k...@k...pl>

    > Masz całą białą szybę wokół lusterka?
    > Dawno takich nie widziałem....

    W zeszłym roku wymieniałem, cała biała, innych nie było, nawet z
    niebieskim lub zielonym paskiem u góry.

    Z ciepłymi (dzisiaj) wyrazami poszanowania
    MJ

  • 16. Data: 2015-03-09 07:02:14
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Mam typowy (Allegro) uchwyt rejestratora samochodowego z przyssawką do
    > szyby. Po przyssaniu i zablokowaniu, po kilkunastu sekundach lub kilku
    > minutach odpada od szyby. Guma jest twarda, nie uszkodzona, montuję do
    > czystej szyby całą powierzchnią gumy, i odpada. Jak zmusić przyssawkę do
    > trwałego przyssania się?
    >
    > Z poważaniem
    > MJ

    a czy przypadkiem przyssawka nie ma od spodu przyklejonej folii
    zabezpieczajacej?

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl