  • 11. Data: 2015-10-18 21:14:28
    Temat: Re: Ubywa płynu hamulcowego - co to może być ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 15:19:29 +0200, Czarek napisał(a):

    > Teoretycznie powinien być wymieniany co 2 lata a Ty już 10 lat na tym
    > samym śmigasz ;-)

    A ja nawet nie wiem ile :)

    Kiedyś zagotowałem płyn hamulcowy który miał minimum 6 lat i na pewno nie
    był lepszy niż DOT4, zaczął wrzeć w tempeaturze 10C wyższej niż nowy DOT4
    :)

    Więc jakoś się nie boję.

    Może w rajdówce gdzie taki płyn i tak jest regularnie gotowany warto go
    wymieniać częściej, ale tam to i tak częściej się rozbiera hamulce i i tak
    trzeba je odpowietrzać.

  • 12. Data: 2015-10-19 10:33:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-10-18 o 21:14, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > był lepszy niż DOT4, zaczął wrzeć w tempeaturze 10C wyższej niż nowy DOT4

    Wrzeć jak wrzeć, ale przy ilu zamarza? ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2015-10-19 10:39:23
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Wrzeć jak wrzeć, ale przy ilu zamarza? ;)

    Nie ma szans, zeby zamarzł. Nawet 10letni:)

  • 14. Data: 2015-10-19 21:24:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 19 Oct 2015 10:33:23 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Wrzeć jak wrzeć, ale przy ilu zamarza? ;)

    A to nigdy się nie zastanawiałem, ale mam nadzieję że i tak zamarznie po
    oleju silnikowym, płynie w chłodnicy, a pewnie i elektrolicie w
    akumulatorze :)

  • 15. Data: 2015-10-21 14:36:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message

    > To nie jest olej.

    Płyn hamulcowy jest oleistą, tłustą w dotyku cieczą.

  • 16. Data: 2015-10-21 14:37:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie oleju szukaj tylko płynu hamulcowego.

    Olej silnikowi i płyn hamulcowy - obie substancje to olej.
    Silnikowy będzie ciemnym kolorze, hamulcowy przeźroczysty.

  • 17. Data: 2015-10-21 15:11:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Olej silnikowi i płyn hamulcowy - obie substancje to olej.

    No tak nie calkiem.
    Chemicznie calkiem rozne.

    J.

  • 18. Data: 2015-10-21 15:49:39
    Temat: Ubywa płynu hamulcowego - co to może być ?
    Od: b...@g...com

    Przytrzymaj dłużej nacisniety pedał hamulca - może zejść do podłogi. Potem szukaj
    wycieku.

  • 19. Data: 2015-10-21 18:06:43
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 21.10.2015 o 14:36, Pszemol pisze:
    > "Czarek" <c...@n...fm> wrote in message

    > Płyn hamulcowy jest oleistą, tłustą w dotyku cieczą.

    No i co z tego? To uważaj sobie tą ciecz za olej.

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2015-10-22 03:28:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No tak nie calkiem.
    > Chemicznie calkiem rozne.

    Mówimy o plamie pod autem na asfalcie...
    A więc testach organoleptycznych a nie w labie chemicznym.