    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Ubywa płynu hamulcowego - co to może być ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 18 Oct 2015 12:21:00 +0200

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 10:27:08 +0200, masoJ napisał(a):

    > Teraz poszedłem do garazu wyjąć tą siateczke, patrze a tu olej jest ....
    > wcześniej żona wyjechała nim do sklepu i samochód jeszcze był rozgrzany.
    > Nic nie było dolewane.

    Po pierwsze ustal ile dolewasz.
    Jak dolałem 100ml pierwsz raz od 10 lat, to nie jest to żaden problem.

    Bo owszem - wraz ze zużywaniem się okładzin hamulcowych poziom płynu w
    zbiorniczku spada i nie jest zły objaw - po wymianie okłdzin wróciłby do
    poprzedniego poziomu.

    Natomiast jeżeli spada Ci szybciej niż poziom płynu to masz wyciek, który
    trzeba usunąć.
    Zazwyczaj jest to jakaś nieszczelność na siłownikach hamulców, ale trzeba
    ją szybko znaleźć, bo równie dobrze może to być coś poważniejszego, co
    kiedyś pozbawi Cię hamulców.