  • Data: 2011-11-01 18:24:28
    Temat: Re: Ubywa nas... [cross]
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "momorgan" <p...@g...com> wrote:

    [...]
    > Nic o tym nie wiedziałem, że zmarł Włodek (Władysław) Lemm, zwany
    > przeze mnie dawniej za młodych lat Remi. Nie spotkaliśmy się w
    > ostatnim dziesięcioleciu, a znaliśmy się od przełomu lat 60-tych i 70-
    > tych czyli kawał czasu Czy mógłbym dowiedzieć się czegoś więcej o
    > ostatnich latach i dniach Włodka??? Będę wdzięczny za informację.
    > Dziękuję i pozdrawiam.

    Jak to się mawia w dzisiejszych czasach: "Google twoim przyjacielem"... :))

    Kilka linków na dobry początek:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Lem
    http://www.google.pl/search?q=%22W%C5%82adys%C5%82aw
    +Lemm%22+zpaf+OR+niepelnosprawnipl+OR+fotografik&hl=
    pl&newwindow=1&num=100&lr=&ft=i&cr=&safe=off
    http://www.google.pl/search?q=%22W%C5%82adys%C5%82aw
    +Lemm%22&tbm=isch&hl=pl&newwindow=1&sout=1&cr=&safe=
    off&tbs=isz:lt,islt:qsvga
    http://nekrologi.wyborcza.pl/0,11,,41629,W%C5%82adys
    %C5%82aw-Lemm-nekrolog.html
    http://www.zpaf.pl/pl/content/zpaf/czlonkowie_det.ph