  • 21. Data: 2012-04-16 10:44:33
    Temat: Re: Ubezpieczenie szyb?
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-04-16 10:35, Arek pisze:

    > Hmm, utrata gwarancji na element niepodlegający gwarancji to faktycznie
    > poważny problem:)

    Szyba podlega gwarancji. Podobnie jak uszczelka i inne elementy, które
    niekiedy trzeba zdemontować, aby wymienić szybę.

    Jeśli masz w książce gwarancyjnej zapisane, że szyba czołowa nie podlega
    gwarancji, to bardzo chętnie zobaczę skan takiego zapisu.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 22. Data: 2012-04-16 11:56:46
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-16 08:09, Miroo pisze:
> [...]
    > to można się domagać wymiany na oryginalną szybę? Z tego co pamiętam w
    > OWU jest zapisane, że musi być wskazany przez nich warsztat, ale nie

    jak miałem OC i AC to miałem wyraźnie napisane, że szyby+oc=szyba
    nieoryginalna, a szyba likwidowana z ac oryginalna, ale zmniejszy zniżki

    Lukasz

  • 23. Data: 2012-04-16 14:36:48
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 15/04/2012 21:32, Michał Baszyński wrote:

    > wiesz, nie wiem jak Ty, ale ja osobiście nie chciałbym mieć szyby
    > wymienianej w 20 minut pod domem przy -10 stopniach..

    -10 stopni dzisiaj?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-04-16 15:06:42
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-04-16 14:36, kamil pisze:

    > -10 stopni dzisiaj?

    a) po pierwsze parę postów wyżej napisałem:
    "Mi strzeliła szyba zimą - rano przed wyjazdem do pracy podczas
    skrobania z lodu zobaczyłem pęknięcie",
    b) nie wyobrażam sobie zrobienia tego porządnie na ulicy pod blokiem,
    zwłaszcza przy dzisiejszej pogodzie (+6 stopni i deszcz..)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 25. Data: 2012-04-16 15:10:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/04/2012 14:06, Michał Baszyński wrote:

> [...]
    > b) nie wyobrażam sobie zrobienia tego porządnie na ulicy pod blokiem,
    > zwłaszcza przy dzisiejszej pogodzie (+6 stopni i deszcz..)

    Drugą szybę miałem już na ulicy pod domem wymienianą (ostatni raz w
    deszczu podjechaliśmy na najbliższy podziemny parking) i naprawdę robi
    się to dokładnie tak samo, jak w warsztacie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-04-16 15:17:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości

    >Drugą szybę miałem już na ulicy pod domem wymienianą (ostatni raz w
    >deszczu podjechaliśmy na najbliższy podziemny parking) i naprawdę
    >robi się to dokładnie tak samo, jak w warsztacie.

    W zasadzie tak, ale do najblizszego krytego parkingu mam dalej niz do
    warsztatu :-)
    W ktorym zreszta jak jest pogoda to robia pod golym niebem.

    No i moze byc drobna kwestia dostepnosci narzedzi - te szklarskie to
    akurat bez problemu sie w samochodzie mieszcza, i moze kwestia
    odpowiedniej temperatury do klejow - czy one akceptuja +6, czy lepiej
    +18 ?

    J.

  • 27. Data: 2012-04-16 15:22:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 16/04/2012 14:17, J.F wrote:

> [...]
    > akurat bez problemu sie w samochodzie mieszcza, i moze kwestia
    > odpowiedniej temperatury do klejow - czy one akceptuja +6, czy lepiej +18 ?

    Dla mnie to kwestia wygody. Przyjadą na parking pod pracą, wymienią
    szybę i z głowy, kleje to już nie moje zmartwienie na szczęście. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 28. Data: 2012-04-18 18:45:59
    Od: a...@g...pl

    Miroo wrote:

    > Szyba podlega gwarancji. Podobnie jak uszczelka i inne elementy, które
    > niekiedy trzeba zdemontować, aby wymienić szybę.

    Na te elementy dostajesz gwarancję od warsztatu wskazanego przez
    ubezpieczyciela w którym tą szybę wymieniasz.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 29. Data: 2012-04-19 15:28:31
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-04-18 18:45, a...@g...pl pisze:

    > Na te elementy dostajesz gwarancję od warsztatu wskazanego przez
    > ubezpieczyciela w którym tą szybę wymieniasz.

    Na ile lat? W KIA na 7? W Hyundaiu na 5?*
    Przy usługach spotkałem się że dają maks. 1-2 lata na wymieniany
    element, a pół roku na usługę, czyli również to, co przy okazji mogli
    popsuć.

    Poza tym jeśli ci wymienią szybę w drzwiach, to z dużym
    prawdopodobieństwem ASO wypnie się na ewentualne problemy z centralnym
    zamkiem, a warsztat od szyb powie, że to nie ich broszka. W sumie
    ciekawe czy wzięliby naprawę na klatę, gdyby po 1,5 roku okazało się, że
    drzwi przerdzewiały od wewnątrz, bo jakaś uszczelka była źle zamontowana.

    Pozdrawiam
    Miroo

    *nie znam szczegółów gwarancji czy objęta jest nią szyba na pełny okres,
    ale podejrzewam, że i tak na dłuższy niż daje serwis szybowy.

  • 30. Data: 2012-04-19 15:33:25
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Na ile lat? W KIA na 7? W Hyundaiu na 5?*
    > Przy usługach spotkałem się że dają maks. 1-2 lata na wymieniany element,
    > a pół roku na usługę, czyli również to, co przy okazji mogli popsuć.

    Przy wymianie przedniej szyby dochodzi tez gwarancja na perforacje, czesto
    przy wycinaniu szyby uszkodzeniu ulega blacha i pojawia sie rdza.
    pzdr
    Adam