  • 11. Data: 2012-04-15 00:23:13
    Temat: Re: Ubezpieczenie szyb?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Apr 2012 23:24:08 +0200, MM <k...@g...pl> wrote:

    >Nie, zarówno w PZU, jak i w L4 (w jednym aucie była zmiana z PZU na L4),
    >nikt nie oglądał, nikt nie chciał zdjęć.

    Tak samo w Aviva, też nikt nie sprawdza.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2012-04-15 09:19:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.04.2012 23:24, MM pisze:

    > Nie, zarówno w PZU, jak i w L4 (w jednym aucie była zmiana z PZU na L4),
    > nikt nie oglądał, nikt nie chciał zdjęć.

    A czy to jest dodatkowe ubezpieczenie do OC czy mozna je zakupic osobno?

  • 13. Data: 2012-04-15 11:59:58
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-04-15 09:19, neoniusz pisze:

    > A czy to jest dodatkowe ubezpieczenie do OC czy mozna je zakupic osobno?

    jeszcze rok temu można było osobno, teraz PZU nie chce sprzedawać bez
    zakupu innego (OC, OC + AC) w pakiecie

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 14. Data: 2012-04-15 22:17:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/04/2012 17:33, Michał Baszyński wrote:

> [...]
    > - dzwonię na infolinię i zgłaszam szkodę, pytają gdzie jestem i podają
    > najbliższe warsztaty z sieci Jaan,
    > - dokonuję wyboru warsztatu, proponują termin,
    > - dzwonią po chwili do mnie z tego warsztatu i doprecyzowują szczegóły
    > (czy z kolorowym paskiem, czy bez, w jakim kolorze ten pasek),
    > - zgłaszam się do warsztatu, zostawiam samochód na ok. 3h, oni
    > obfotografowują pęknięcie, wypełniają papierki, wymieniają szybę,
    > - zgłaszam się do warsztatu po ok. 3h, oglądam nową szybę, podpisuję
    > jedne papierki, dostaję inne papierki (gwarancja na usługę), odjeżdżam,

    Poważnie trzeba się tarabanić do warsztatu? Mnie wymienili w 20 minut
    pod domem..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2012-04-15 22:32:19
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-04-15 22:17, kamil pisze:

    > Poważnie trzeba się tarabanić do warsztatu? Mnie wymienili w 20 minut
    > pod domem..

    wiesz, nie wiem jak Ty, ale ja osobiście nie chciałbym mieć szyby
    wymienianej w 20 minut pod domem przy -10 stopniach..

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 16. Data: 2012-04-16 07:59:13
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-04-15 22:32, Michał Baszyński pisze:

    > wiesz, nie wiem jak Ty, ale ja osobiście nie chciałbym mieć szyby
    > wymienianej w 20 minut pod domem przy -10 stopniach..

    Ja wymieniałem w warsztacie, do ojca przyjechali (bo miał kilkadziesiąt
    km do większego miasta i mu się nie spieszyło) i wymienili w jego garażu
    (wiem że pytali o garaż, na dworze to raczej niechętnie by robili)

    Lukasz

  • 17. Data: 2012-04-16 08:09:43
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-04-14 13:34, MM pisze:
    > Jak wygląda procedura "wymiany" uszkodzonej szyby w Link4 i PZU?

    Słyszałem, że takie ubezpieczenie nie ma sensu w przypadku samochodów na
    gwarancji - po pierwsze wymiana następuje w nieautoryzowanym serwisie,
    po drugie - na nieoryginalną szybę.
    Jak to rzeczywiście wygląda? Czy jeśli samochód jest nowy i na gwarancji
    to można się domagać wymiany na oryginalną szybę? Z tego co pamiętam w
    OWU jest zapisane, że musi być wskazany przez nich warsztat, ale nie
    pamiętam nic o oryginalności szyby.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 18. Data: 2012-04-16 10:07:09
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > A czy to jest dodatkowe ubezpieczenie do OC czy mozna je
    > zakupic osobno?

    To nie jest ubezpieczenie z pakietu OC, tylko AC. Ale nie
    wiem czy można zakupić same "szyby", zawsze kupuję razem z
    AC...

  • 19. Data: 2012-04-16 10:35:29
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-16 08:09, Miroo pisze:

> [...]
    > to można się domagać wymiany na oryginalną szybę? Z tego co pamiętam w
    > OWU jest zapisane, że musi być wskazany przez nich warsztat, ale nie

    Hmm, utrata gwarancji na element niepodlegający gwarancji to faktycznie
    poważny problem:)

    A.

  • 20. Data: 2012-04-16 10:40:59
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-14 23:24, MM pisze:

    > Nie, zarówno w PZU, jak i w L4 (w jednym aucie była zmiana z PZU na L4),
    > nikt nie oglądał, nikt nie chciał zdjęć.

    Mnie tylko pani zapytała, czy na szybie nie ma uszkodzeń :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi